The light is coming

44 7 11
                                    


E ovako... Hejtaće me Arianini fanovi.

Reč je o pesmi "The light is coming" u slučaju da ste zbog naslova pomislili da nadrogirana pišem post.

Prvo što vidite kad spot kreće je zadimljena šumetina i Nicki Minaj koja u dimu razbija repujući dok nosi Jelena Karleuša naočare.

Onda se Ariana polugola igra sa lusterom u dimu po blatnjavoj travi ponavljajući "The light is coming, the light is coming" jedno milion puta, pokušavajući da bude sesi,ali joj ne ide jer je niža od moje devetogodišnje sestre.

Posle tridesetak sekundi, napadaju nas Arianini klonovi koji sa njom pevaju jer je "kraljica" izgubila glasić.

Opasipaju nas i crvena svetla trudeći se da učine Arianu sesi, ali joj ne ide kao i obično.
Onda se klonovi vraćaju i partijaju praveći se da je šugava šuma klub u Majamiju.

Skakućući kao Hello Kitty, Ariana nam se unosi u facu da vidimo njen lipstick kupljen kod kineza i loš makeup.

Ona odlazi i vraća se da pokaže kako njena faca sija.

Ponovo crvena svetla pokušavaju da povrate zgodnost izgubljenu skakutanjem,neuspešno,naravno.

Ariana ulazi u drvo LED balona zabacujući kosu.

Crvena svetla trepću da bi smo obratili pažnju na našu kraljicu.

Kraljica odlazi.

Zaključak:

1.Spot predstavlja nadrogirane tinejdžere u šumi.

2.Nicki je došla samo da prošeta naočare.
3.Ariana zaista traži pažnju.

4.Luster je najskuplji item korišćen u spotu.

UnthinkableHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin