Η κατσίκα και τα τρία παιδιά της : του Ιόν Κρεάνγκα

131 14 0
                                    

Μια κατσίκα καποτε είχε τρία παιδιά: δύο άτακτα και ένα καλό. Βγήκε έξω λοιπον από το σπίτι της και τους λέει να κρατήσουν την πόρτα κλειστή μέχρι να επιστρέψει και να ακούσουν τη φωνή της. Ένας λύκος που περνάει από εκεί, ακούει τι λέει, προσπαθεί να αντιγράψει τη φωνή της, αλλά αποτυγχάνει να πείσει τα παιδιά να τον αφήσουν να μπει μέσα. Στη συνέχεια, πηγαίνει σε έναν σιδηρουργό, ακονίζει τη γλώσσα και τα δόντια του και προσπαθεί ξανά. Τα δύο άτακτα παιδιά πείθονται και του ανοίγουν την πόρτα, αλλά και τα τρία κρύβονται, για παν ενδεχόμενο. Το καλό παιδί, που ήταν πιο επιφυλακτικό από την αρχή, κρύβεται στο καλύτερο σημείο και, έτσι, επιβιώνει. Τα άλλα δύο τα κατασπαράζει ο λύκος - εκτός από τα κεφάλια τους, τα οποία τοποθετεί στο παράθυρο, ενώ στη συνέχεια τροποποιεί τις εκφράσεις των προσώπων τους για να φαίνονται σαν να χαμογελούν, έτσι ώστε να τα δει η μητέρα τους και να πιστεύει ότι είναι καλά και ευτυχισμένα. Έπειτα, λερώνει τους τοίχους με αίμα και φύλλα.

Η μάνα κατσίκα επιστρέφει και ακούει όλη την ιστορία από το τελευταίο παιδί της. Η κατσίκα τότε καλεί τον λύκο σε δείπνο, προσποιούμενη ότι δεν γνωρίζει πως ήταν αυτός υπεύθυνος για τον θάνατό τους. Βάζει τον λύκο σε μια καρέκλα, ανάβει μια φωτιά κάτω από αυτήν και τον αφήνει να πεθάνει μέσα στις φλόγες, ενώ μαζί με το παιδί που της έχει απομείνει τον λιθοβολούν.

Μακάβρια παραμυθία που νομίζατε οτι ξέρατε Место, где живут истории. Откройте их для себя