* Kyrre szemszöge *
Sigryt simogattam, közben pedig ettem a popcornt. Meg persze figyeltem a filmet.
Sigry bundája olyan puha, hogy aa. Cata meg... hát, nem tudom, mi van velem.
Teljesen megbolondít a lány.
Az első perctől kezdve, ő valahogy más volt. Jó értelemben más. Erős, mégis törékeny, okos, elbűvölő, meg szimplán szimpatikus.Azt hittem, soha többé nem látom. De nem így lett. Amikor észrevettem a padon, először nem tudtam, megtegyem-e. Aztán erőt vettem magamon, és odamentem hozzá. Jó, az lehet, hogy ő pedofilnak hitt, de végül is jól lereagálta azt, hogy Kygo vagyok. Nem sikítozott, nem akart képet feltétlenül, meg a többi.
Ugyan láttam rajta akkor is, meg előző alkalommal is, hogy zavarban van, de egy sima átlagos fiúnál is zavarban lett volna szerintem, már nem azért.Már egy ideje a fürdőben van. Remélem minden rendben vele, s kicsit megnyugszik. Amiket mondott.. teljesen lesokkoltak. Nem tudtam rájuk mit reagálni.
Elhinni is alig tudtam, de aztán rájöttem; Catáról sugárzik az egész. Éreztem, hogy mennyire kötődik hozzám. Mindössze pár kedves szó miatt. Sigryhez ugyanígy, jóó, ő a kutyája, de mégis az egyetlen társa úgymond.Bele se merek gondolni, mennyire jót vagy rosszat tettem vele azzal, hogy idehoztam; hozzám. Úgy reálisan gondolkozva, fogalmam sincs, hogyan pattanhatott ki ez a fejemből.
Vagyis hát.. legyünk őszinték.
Nagyon bejön, túlságosan is.Jóó, nem akarok tőle úgy semmit; vagyis na, semmi hátsó szándékom nem volt. Meg lehet, egyoldalú, szóval..
De szüksége van rám. Nem azért, mert húha én vagyok Kygo, hanem azért, mert én vagyok az egyetlen, akire jelenleg számít.
Nagyon igyekszem, hogy jó legyen neki.. Boldoggá akarom tenni.Talán túlságosan is belemerültem ebbe az egészbe, mert egyszer csak azon kaptam magam, hogy már ott áll az ajtóban.
Ránéztem, és...
- WooW
Na, kezdődik. Legalább valami normálisat ki tudtam volna nyögni, szuper.
Nagyon jó csaj.. a szemei valami irtó szépek. A piros meg rohadt jól áll neki ezzel a fekete szakadtas farmerrel. Hosszú szőke haját valószínűleg kivasalta, arcán pedig alig látszódott smink.
A körmei vörösre voltak festve; már értem, miért volt cirka 1 órát fent.Miután feleszméltem gondolataimból, letárgyaltuk, hogy együtt nézzük tovább a Kutyahideget.
Elhelyezkedett mellettem, még egyszer megsimogatta Sigryt aki a lábamon feküdt, majd az ő figyelmét is lekötötte a film.* Pár óra múlva *
Basszus... elaludtam!
A karórámra néztem kómásan; ami este 9-et mutatott. Remek.
Kint még egy leheletnyit világos volt, de a nap már lenyugodott.
Még vacsorát akartam csinálni, ebédre se ettem semmit.Fogalmam sincs, mikor aludhattam be, de ez kimondottan szuper. Nagyon éhes vagyok, de fáradt is. Legszívesebben aludnék tovább, ott, ahol vagyok.
És... lol, hol vagyok. Ugyanott, mint a film kezdeténél; annyi különbséggel, hogy a vállamon a kis szöszi lány alszik full aranyosan.
Elolvadok, istenem.Ha fel is akarnék állni, sehogy se tudnék. Nincs szívem felébreszteni.
Szőke tincsei eltakarják félig az arcát, s óvatosan bújik hozzám; azt hiszem.Hirtelen nem is tudtam, mit csináljak. Felkeltsem? Vagy ne, és hagyjam tovább aludni a vállamon? Én mondjuk addig semmi hasznosat nem tudnék csinálni.
Az elkövetkezendő percekben a legnagyobb problémámmá az vált, hogy mit csináljak Catával. Felkelteni nem akartam, de egyedül otthagyni se.
YOU ARE READING
☆ Stargazing ☆
FanfictionCata egy 17 éves, elszánt lány. Tele van ötletekkel a jövőjét nézve. A boldogságot és az elfogadottságot keresi. Családja egy milliárdos bevételű vállalatot irányít, a Rønningot. Azt szeretnék, ha lányuk is becsatlakozna majd; lediplomázna a bátyjáv...