Part 2

1.1K 22 0
                                    

Kibontottam....

Kedves Cortez!

Remélem, hogy jó volt a munka... Ahogy láttam, elvoltál Vikivel.
Nem tudom, mivel érdemeltem ezt meg. Gondolom, tettednek volt oka, de még nem jöttem rá... Ezt viszont most egy célzásnak ettem, hiszen ezek szerint valami nem volt jó bennem...
A sok olvasás és a sok könyv volt a hibás? Oké, azt elintéztem....
A telefonom volt túl régi? Az nem tetszett, hogy nem BlackBerry-m volt? Megoldottam... a régi telefonom , amit szerettem, ott van a kisszekrényen. Szereztem újat. Remélem, megfelel.
Az öltözködésem volt a probléma? Tudok rajta változtatni....
Több haspóló, meg több p*csagatya, 20cm magasságú sarokkal...
Vagy talán az volt a bajod, hogy em volt befestve a hajam valami rikító színnel?
Mostmár olyan...
És ha az volt a bajod, hogy nem volt naponta 5kg vakolat a pofámon?
Nem is lesz....
De... Talán a legnagyobb problémád az lehetett velem kapcsolatban, hogy nem olyan voltam, mint a többi lány...
Nem verekedtem, nem beszéltem csúnyán, nem volt velem semmi gond... Nekem ez vo.t a személyiségem. Ezen nem tudok változtatni... mondjuk, nem is akarok...
És amíg te a nem tudom hanyadik festett szőke plázap*csát szereted, én összetörök. Nagyon.
Rólad soha nem gondoltam volna, hogy ezt meg tudnád tenni VELEM... Ezek szerint tévedtem...
Ennyi volt. Én nagyon szerettelek és talán még most is szeretlek, de te nem becsültél meg...
Reni

Nos, gyerekek... Ezt a storyr ketten írjuk. 23vivcsi és én azaz unikorn_mendes1.
Reméljük, hogy tetszett. Az első részt Vivi írta, ezt pedig én.
Lessetek be mindkettőnk profiljára, mindketten írunk.
Ha tetszett akkor csillag, és a véleményeket is örömmel fogadjuk.
Sziasztok!❤❤❤

Szjg folytatás vagy vég?Where stories live. Discover now