12.31.
Cortezt szemszöge:Miért is... Nagy nehezen oda értem Zsoltiékhoz ment a zene rendesen. Majd észrevettem hogy Ricsi jött be a garázs ajtón majd Virág és a szemével keresett valakit gondolom Renit majd oda súgott valamit Ricsinek aki ugyanúgy szétnézett majd megállapodott rajta a szeme és megindult felém.
-Nem láttad Rent? -kérdezte miközben lepacsitunk.
-Nem miért?
-Nekünk azt mondta hogy visszajön vonattal de nem tom hogy eljön e-mondta
-Hát ok remélem éppségbe haza ért-mondtam.
-Felhívom az a biztos -mondta Ricsi majd elő vette a telóját és hivta. Valamit beszéltem majd letette és odajött hozzám.
-Csak elaludt-legyintett nevetve nekem egy hatalmas kő esett le a szivemről...Reni szemszöge:
Az elmúlt 2 napban sok minden történt. Felmentem Ricsiékhez megláttogatni őket Szombathelyre. Majd elkezdtünk beszélgetni és elmeséltem nekik hogy mit akart velem művelni Gomba és tulajdonképpen csak azért jöttem fel mert féltem a házamban egyedül. Ricsinek intéznie kellett egy hívást ezért kiment. Mi addig Virággal beszélgetünk.
-Túl tetted magad-kérdezte.
-Őszintén nem-mondtam.
-Figyi csak úgy lesz jobb ha tovább lépsz-mosolygott bátorítóan rám. Ekkor visszajött Ricsi és beszélgettünk hárman tovább. Majd hirtelen megrezdült a telefonom sms-t kaptam kíváncsian vettem elő hogy kikeres ilyenkor ismeretlen szám volt még is tudtam hogy ki az. Másolom:Szia! Csak kérlek olvasd el ezt! Tudom én hibáztam, azt is tudom hogy te nem vagy Gombának való hallottam a dolgot. Holnap találkizunk ha úgy van beszélhetunk is. És ott eldöntöd hogy megbocsátasz vagy örökre száműzöl az életedből. De ha az utóbbi most s akkor is ki fogon mondoni. Mindig is szeretni foglak !
Sírva fakadtam most jött ki rajtam Ricsi megint elkezdett telefonálni Virág egy ideig vigasztalt majd rám ugrott ekkor Ricsi letette a telofont es leszedte rólam Virágot. Még pár órát töltöttem náluk majd haza vonatoztam.
12.31.
Reni szemszöge:
Ma korán kelltem ezért elmentem futni. Olyan nyolc óra fele értem haza. Csináltam magamnak reggelit majd elkezdtem netflixen sorozatot nézni. Olyan délig nézhettem csináltam ebédet majd utána elnyomott az álom.
Arra ébredtem hogy csörög a telefon.
Ricsi hívott hogy hol vagyok már. Mondtam neki hogy elaludtam olyan tíz perc és megyek.
Gyorsan kiválasztottam egy ruhát ezt:Majd egy minimál sminket dobtam fel és eli dultam Zsoltiékhoz. Gyorsan odaértem. Mikor bementem azonnal megláttam Cortezt. Mindketten megtorpantunk egymással szemben álltunk 10 12 métere egymástól majd hirtelen elindult felém és megállt egy centire tőlem ajkaink súrolták egymást majd........
Folytatás következik.....
YOU ARE READING
Szjg folytatás vagy vég?
FanfictionSzerintetek mi lesz a híres 12/b-vel szét szélednek vagy tartani fogják a kapcsolatott?? Vagy netalántán Cortez és Reni között alakulki egy nézet éltéré?? Ha tudni akarod olvas bele!!..