Part 4

946 29 6
                                    

Cortez szemszöge:

Huh... Az a levél sokat mondott és kaptam tőle. Pedig az ember ebben a helyzetbe tud rá döbbeni hogy valaki néha milyen fontos neki. Hiába követ el hibát. Reni sokszor bocsátotta meg a kisseb eltéréseimet de ezt már nem. Itt telt be nála a pohár. Nem tudom hol van. Már mindenkit hívtam kivéve Ricsiéket ő gyorsan lefogb@szni hogy mit tettem utána meg segít.
-Halo-szólt bele kómásan
-Szia beszélnunk kéne most-mondtam
-Oké Cortez de tudod mennyi az idő?-kérdezte
-Persze-mondtam hajnali 2 volt
-Na mond-adta meg magát
-Nem tudod hol van Reni? -kérdeztem félve
-Mi a sz@r mit csináltál C én kinyírlak-mondta
-Hát lesmárolt Vikit Dina felrakta facebookra Reni látta írt egy hosszú levelet és eltünt.-fejeztem be.
-Van egy tippem hogy hol lehet Ren-mondta
-Hol
- Ha nem jött Magyarországra akkor kint van még párizsba azaz Neményinél-fejezte be a monológiáját
-Akkor hívom Neményit -mondtam és leraktam
-Halo-szólt bele Neményi
-Reni ott van nálad-tértem a lényegre
-Igen-nem kellet 2-szer mondani
-És oda mehetek-kérdeztem félve ekkor már nem nemênyi szólt bele.
-Nem-szólt bele Reni
-Miért is-kérdezem
-Mert csak úgy ahogy te is csak úgy nyálcserét végzel minden pláza ribivel meg punk barbeivel úgy hogy nem is fecsérelném a szót-fejeztebe vagy nem?-Viszlát talán örökre de egyet jegyez meg én mindig szeretni foglak-és letete fájtak a szavai nagyon éreztem egy köny hull le a szememből ez volt a legelső amikor sírtam valaki után.

Pár hónappal később:

Vissza költöztem nagyimhoz Magyarországra. Már Reni se lehet Párizsba azóta a telefon beszélgetésunk óta nem láttam és nem is találkoztam vele. Kikészültem. Miért kellett Vikivel csókolóznom?Miért? Én egy idióta vadbarom vagyok. Bár ezek a szavak már nem érnek semmit. Ma úgy döntötem elmegyek egy kicsit sétálni. Mikor egy térhez értem megláttam Renit csókolózott valakivel de nem láttam a pasi arcát. Nos Reni bevolt festve a haja nem állt neki rosszul más volt az öltözete is sokkal menőbb. De smink is volt rajta de nem túl sok nem is túl kevéss!Valószínüleg meglátott mert szétváltak és meg fordult a csávó is ezt nem hiszem el Gomba mit akarhat tőle. Végül gúnyosan elmosolyodtam és megfordultam és haza mentem. Pedig azt írta mindig szeretni fog! Vagy csak Gombával akar elfeledni?

Sziaztok! Remélem tetszik az új részt! Ezt én írtam az az 23vivcsi. Ha tetszik vote!

°viv°

Szjg folytatás vagy vég?Where stories live. Discover now