Nachlazená

1K 70 1
                                    

"Krásné ráno,že?" Cukla jsem sebou a div nevyletěla k těm bílým mrakům na obloze z toho,jak jsem se lekla.

"Frede..."vydechla jsem s pohledem upřeným na zrzka opřeného o nedaleký strom a dívajíc se zasněně do dálky.
"Lekla jsem se tě," přiznala jsem.

"Byl jsem tu." Nechápavě hsem se na něj podívala. Vůbec jsem netušila, o čem mluvil.

"Co tím myslíš?"odvážila jsem se po chvíli.
Až teď se na mě podíval. Jeho pohled byl intenzivní.

"Měla bys na sebe dávat víc pozor a být opatrnější," odrazil se. Stále měl ruce založené na hrudi.
Přiblížil se ke mě a sedl si do trávy.

"Ale Frede, tady se mi přece nic stát nemůže...." usmála jsem se nad jeho starostlivostí.

"Hlavně když se zjistilo,že Voldemort je stále mezi živými. Ne sice doslova,ale straší tu." Snažil se zavtipkovat,ale nešlo mu to.

"Frede,děje se něco?" Začala jsem být ra starostlivá já.

"Ne, jen...v noci jsi tu hezky zpívala," odvedl téma úplně jinam. Zčervenala jsem a chtěla se propadnout do země.

"Tys mě slyšel?" Špitla jsem sotva slyšitelně.

"Hezky se u toho usínalo.." usmál se.

"Tak to mě těší...?"žďuchla jsem do Freda loktem.
Bylo ticho. A já se na něj zadívala.
Mohl to být ...on? Začalo mi to znovu vrtat hlavou. Co když zo on ale není? Jak vůvec chcu zjistit,kdo to byl?
Opřela jsem si hlavu o fredovo rameno a frustrovaně vydechla.
Následně jsem ale kýchla na celé Bradavice.
Fred nadskočil leknutím.

"Říkal jsem,že bys na sebe měla dávat víc pozor..."zakroutil hlavou.

"Já jsem v pohod-" nedořekla jsem to,protože se ozvalo další kýchnutí a můj kamarád se začal smát.

"Super,že se směješ," ucpal se mi i nos.
"Zatraceně!"

*časový posun*

"Slečno Grangerová, je mi líto,ale v tomhle stavu jít do Prasinek s námi nemůžete," vyhodila mě McGonagalová zpět do pokoje.
Poraženě jsem pokrčila rameny a omluvně se podívala na ostatní. Otočila jsem se a odkráčela do pokoje s pozdravem ať si to užijí.
Tolik jsem se do Prasinek těšila a díky Malfoyovi tam nejdu. Super. Až ho potkám,poděkuju mu.

Popotáhla jsem ucpaný nos.
Šla jsem po chodbě, přemýšlela nad tím,kolika způsoby nejefektivněji zabít Malfoye a okolí moc nevnímala.

To mi ale připomíná....
Malfoy nebyl na srazu do Prasinek....
Možná jsem ho tam jen neviděla.
Tak jako George.
Pokrčila jsem rameny. Nad tímhle vážně přemýšlet nebudu.

Kiss in library [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat