BÖLÜM 6: Pixi Star Hakkında Bilinmeyenler

791 18 9
                                    

Sizlere bu bölümde Pixi Star hakkında yalanından ayrıştırılmış, güvenilir bilgiler vericeğim.Malum, internette Pixi Star hakkında birçok kişi önüne geleni anlattığı için kimin yanlış kimin doğru haber yaptığını; daha doğrusu kimin doğru bilgi kimin yanlış bilgi verdiğini kestirememekteyiz internet ortamlarında.Ancak birazdan sizlere, uzunca bir şekilde doğruluk süzgecinden geçirilmiş, doğru bilgilerden derlediğim bilgilerimi sunacağım. Lafı uzatmadan hadi başlayalım!

Öncelikle Pixi Star her zaman çevrimiçi olamamaktadır.

Samantha(extra) aslında Pixi Stardır.Bunun kanıtı olarak, Pixi Star'ın kıyafetlerine girecek olursanız Samantha(extra) nın kıyafetlerini de bulabilirsiniz.

Pixi Star yabancı dildeki MovieStarPlanet'te tahminen 29 Nisan Hacker Day olarak adlandırılan günde (Hacker Günü) hacklenmiştir.Bu durum, diğer MovieStarPlanet kullanıcılarını oldukça korkutmuştur.Ancak Türk kullanıcılarının korkmasını gerektiricek bir durum yoktur.Çünkü MovieStarPlanet Türkiye'de sadece sahte hackerler vardır.

Pixi Star'ı filmlerinizde oynatırsanız +1 Fame kazanıcağınız söylenmektedir.

Pixi Star gerçek bir insan değildir, MovieStarPlanet'in kurduğu bir makinedir.

Pixi Star'ın en yakın arkadaşları Zac Sky ve Holly Nova'dır.

Pixi Star'ın kıyafetlerini satın alamazsınız fakat hileyle de olsa kısa bir süreliğine onları giyebilirsiniz.(Çünkü Pixi Star'ın ve diğer özel MovieStarlar'ın kıyafetleri(Holly Nova, Luna(Yabancı MovieStarPlanette'ki onun gibi başka MovieStarlar) ve Zac Sky'ın kıyafetleri özel olarak seçilmiş ve giydirilmiştir.)

İki cümle öncesinde Pixi Star bir insan değildir demiştim.Bunun başka bir kanıtı olarak da seviyesinin olmamasını ekleyebiliriz.



NOT:

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarım.Bilgisayarın başında siz değerli okurlarıma doğru ve güzel bilgileri vermeye çalışarak bilgisayarın başına bir bölüm yazabilmek için saatlerimi veriyorum.Emeğe saygı; seviliyorsunuz. <3


BURASI MSPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin