Arkadaşlar hepinizin bildiği gibi MSP her haftada farklı temalar düzenliyor.Ve bu modellerin, kıyafetlern birbirine has güzellikleri var.Kimileri neyi nasıl kombinleyeceğini bilmiyor, kimisi ise fazla parası olmadığı için alamıyor.
1- Bir kıyafet kombinlerken renklerin uyumuna, kıyafetin şeklinin uyumuna dikkat etmelisiniz.Mesela siyah düz paça bir pantolonun üzerine şeker pembesi bir gömlek altına da yine şeker pembesi bir topuklu ayakkabı ile bu kombine ayrı bir hava katabilirsiniz.
2-Eğer yeni kıyafetleri alıcak paranız yoksa bu paragrafı okumanızı tavsiye ederim.Kendimize bir para kotası koyalım;örneğin 1000 (daha az da olabilir).Bu parayla en fazla ne alabiliriz?Asıl hedefimiz güzel ve uygun bir fiyata kıyafetler bulmak.Eğer hem modern hem de şık bir görüntü yakalamak istiyorsanız şık bir elbise, topuklu bir ayakkabı alabilirsiniz.Paranız olmasa bile çok az bir miktar parayla harikalar yaratabilirsiniz.
Benim fikrimi sorucak olursanız, sade takılmayı severim.Çok fazla aksesuar takmayı sevmem.Kendimi boğucak şeylerden uzak dururum.Hafif tonlardan hoşlanırım:ten rengi, şeker pembesi vb.
Mesela bir doğumgünü partisine gidicek olsam, kısa beyaz bir elbise, altına da beyaz bir ayakkabı giyerdim.