Αν και όλοι προχωρούσαν μαγαζί προς το μαγαζί που είχαν κανονίσει να πιούν το ποτό τους, όλοι είχαν το μυαλό τους κάποιου αλλού. Η Κάλια δεν μπορούσε να σταματήσει να σκέφτεται το σκηνικό που είχε προηγηθεί. Στις σχέσεις της ήταν πάντα πιστή και ποτέ δεν είχε δώσει κανένα δικαίωμα, κι όμως στην σχέση της με τον Χάρη, τώρα ένιωθε πως και που ανέπνεε του έδινε δικαιώματα.
Τον Χάρη τον είχε ερωτευτεί σχεδόν αμέσως μόλις είχαν συστηθεί. Δεν είχε κανένα παράπονο από την σχέση τους, όμως η συνεχής και αδικαιολόγητη ζήλια του, ήταν κάτι που την είχε κουράσει. Όσο και να τον αγαπούσε είχε αρχίσει να χάνει την μαγεία του έρωτα της από μέσα του.
Δεν ήταν η πρώτη φορά που είχε δείξει να ζηλεύει τον Ορφέα, όσο και να του είχε εξηγήσει ότι ήταν μόνο συνάδελφοι και φίλοι. Σήμερα, με μία μόνο του κίνηση την είχε εξοργίσει σε σημείο να μην θέλει να τον βλέπει. Δεν ήθελε να είναι κοντά του και όμως είχε καταφέρει να την υποβάλει σε μία θέση που δεν μπορούσε να κάνει κάτι διαφορετικό από το να τον ανεχτεί. Αύριο σίγουρα θα έπρεπε να κάνει μια κουβέντα μαζί του.
Δεν άργησαν να φτάσουν στον μαγαζί, μπήκαν και οι τέσσερίς τους στον εσωτερικό χώρο. Οι συνάδελφοι του Ορφέα και της Κάλια τους έκαναν νόημα, και τους πλησίασαν. έκατσαν σε ένα τραπέζι δίπλα τους. Η Κάλια ένιωσε το κινητό της να δονείται μέσα στην τσάντα της, συνήθεια που είχε να το βάζει στο αθόρυβο όσο ήταν στην δουλειά. Όταν είδε το όνομα του ατόμου που την καλούσε, ένιωσε απέραντη αγάπη για εκείνο. Ζήτησε συγνώμη από την παρέα της και εξαφανίστηκε έξω από το μαγαζί.
«Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που πήρες.» είπε αμέσως μόλις απάντησε στην κλήση.
«Ήξερα ότι με θες, όμως πες και ένα γεια πρώτα» ξεκίνησε να λέει το άτομο από την άλλη πλευρά του τηλεφώνου.
«Έλενα, αλήθεια είμαι έτοιμη να εκραγώ, με έχει φέρει στα όρια μου.» ξεκίνησε να εξηγεί η Κάλια. «Είπα να βγω για ένα ποτό και μου το έβγαλε από την μύτη πριν καν πάω.»
«Τι έκανε πάλι ο άχρηστός;» η Έλενα ήταν η παιδική της φίλη, την στήριζε σε όλα της τα βήματα, αλλά η σχέση της με τον Χάρη, ήταν κάτι που δεν της άρεσε.
Η Έλενα λάτρευε την φίλη της, και ήθελε να την δει ευτυχισμένη. Όταν η Κάλια είχε γνωρίσει τον Χάρη, είχε χαρεί για την φίλη της, όμως όσο περνούσε ο καιρός καταλάβαινε, πως αυτός ο άντρας δεν είναι για την κολλητή της. Την πρώτη φορά που είχε δείξει ότι ζηλεύει, είχε προειδοποιήσει την Κάλια.
KAMU SEDANG MEMBACA
Η ζωή μας ένα έργο
RomansaΠεριγραφή και στο πρώτο κεφάλαιο...!!! --------------------------------------------------------- Δύο φίλοι, δύο συνεργάτες... Η Κάλια και ο Ορφέας λατρεύουν την υποκριτική, συνεργάστηκαν για πρώτη φορά στην σειρά που πρωταγωνιστούν. Στην σειρά ζευγ...