Hatırlatma
Bu Şarkı Bana Göre Yazılmış. Tam Kopmalık.
Yeni Bölüm
Justin
Müzik Ödüllerinden Çıkıyorduk Demi ve Miley'i gördüm Demi koşuyodu Miley Yürüyordu Yüzünü Kapatıyodu Kesin Flaşlar Gözünü Acıtmı Jelena Konusuna Gelirsek İğreniyorum. Şuan Nereye Gidiyoruz BARA !.Hıhı Kolay Kolay sarhoş olmam ben.
2 SAAT SONRA,
Selena'yı bırakmayı bitirecekken Selena elimi tuttu ve beni içeri götürdü .Yatak vardı direk ittim.
JB: Siktir Git Selena senle asla yatmam !
SG: Ah Hadi Ama Bebeğim. diyip Bana sürtünmeye başladı.DİREK İTTİM.
JB : Senle Uğraşamam Selena diyip ittim.
Dışarı Çıktım Ve Arabama Bindim.Miley'in Evine Gidiyorum. O Kesin beni affedicek yoksa ona bu gece kötü kötü şeyler yaştırım pff ne diyorum ben yaa.
Miley
SIKILDIMMMMMMMM . Demi Niall'a Otel'e gitti artık orada kalıcaklarmış bilmiyorum.
TİK TAK TOK
aaa Demi'mi geldi. Kapıyı Açıyorum NEEE ?! Justin'mi
MC: Ne İşin Var Senin PİSLİK ?!sA
JB: Miley dinle beni.
İğrenç Kokuyo İçtimi Yaa ?!
MC: İçtinmi Sen ?
JB: Evet
MC: Ne İstiyosun Benden Lanet Olası !
JB: Seni İstiyorum. Diyip duvara sıkıştırdı ve dudaklarını dudaklarıma kapattı beni aldattı bu çocuk asla affetmiycem. !
MC: Beni Aldattın Sen !
JB: Miley LANET OLSUN DİNLE Bİ BENİ !
MC: Ne Var LANET OLASI ŞEY !
JB: Sadece Bir Gece Burada Duracağım Ve Sana Herşeyi Anlatacağım Ve Sende Yarın Sabaha Kadar Bana Cevabını Ver !
Onu Dinlemelimiyim Bişey Yapamaz Bana Zaten .
MC: Peki Justin Anlatıcaksın Herşeyi .
Direk Bana Sarıldı.
MC: İlk Duş Al İğrenç Kokuyosun.
JB: Pekii.
Duşa Girdi Ben Onu İzliyordum (Fesatlaşmayın mk :D ) Onu Çok Fazla Özlemiştim.
5 SAAT SONRA,
Miley
İnanmıyorum Justin Beni Hep Sevmiş Ve Benim Ölmemem İçin Selena'yla Çıkmış.Dudaklarına Yapıştım Karşılık Veriyordu.Yatak Odasına Girdik.Ve Kapıyı Kapatıp Perdeleri Çekti Yatakta Öpüşmeye Devam Ediyorduk.
JB: İyi Geceler Meleğim.
MC: İyi Gecelerrr ^-^
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SABAH,
Kalktım Ve Yanımdaki Koca Bebeğe Bakıp Yanağına Öpücük Kondurdum.
JB: mm. Diyip Döndü Dudağınada Küçük Bir Öpücük Kondurdum. Bal Rengi Gözlerini Açıp Bana Baktı.
JB: Beni uyandırdın cezasını çekiceksin.Diyip gıdıklamaya başladı.
MC: Bu Cezayı.Başka.Nasıl.Ödetebilirim.
JB: Imm Sen Seç Mesela ?
MC: Peki. diyip dudağına yaklaştım. Geri Çekilip.
JB: Bunları Duşa Sakla Bebeğim. Diyip Kucağına Aldı Ve Jakuzuziye Su Doldurup Beni İçine Koydu Ve Yanıma Uzandı.Saçlarımı Köpürtmeye Başladı Bende Onun Saçalarını Köpürtmeye Başladım Gülüyorduk Hayatımın En Güzel Günlerindendi. Justin'in Telefonu Anımızı Bozdu.
JB: Boşver Bebeğim Hadi Banyomuzu Yapalım.
MC: Önemliyse.
JB: Boşver Bebeğim Kesin Scooter Arıyodur. M
MC: Peki.Diyip Dudağını öpmeye başladım karşılık verirken gülüyordu bunu nasıl başarıyor eli yavaşça boynumdan inmeye başladı direk ittim.
MC: Üzgünüm Olmaz senin Sevgilin Var.
JB: Anlattım Ya Gerçek Sevgili Bile Değil.
MC: Herneyse giyinip Gidelim Ben Artık Üşüdüm.Diyip Kalktım Ve Bornozumu Giydim.
JB: Miley Harika Bir Planım Var.
MC: Ne ?
JB: Gel Kanada'ya Taşınalım Annemin yanına.
MC: Annenle Annemin arkadaş olduğunu biliyorum Sonra kavga edip küstüler.
JB: Ne Saçmalıyosun Barıştılar Yaa.
MC: Ne Gerçektenmi?
JB: Ahh Evet Bebeğim
JB: Bebeğim Beni Affedeceğini Biliyordum Bu Yüzden 2 hafta önce biletleri aldım Ve 4 Saat Sonra Kalkıcak.
2 SAAT SONRA
Justin
Miley bütün kıyafetlerini bavula koymuştu ve şimdi bizim eve gitmemiz gerekiyor.
MC: Justin Size Giderken Bavulumu Alıyımmı ?
JB: Evet Al Canım Benim Evden Öyle Gideriz.
MC: Pekiii .
2 SAAT SONRA UÇAK,
MC: Justin Boydfriend Şarkın Harikaymış ^-^
JB: Seni Gibi Birisinden Bunu Duymak Harika Bebeğim
MC: Ben Uyuyacağım Bebeğim.
JB: Peki Uyu Bebeğim. Dedim Ve Başını Göğüsüme Gömüp Uyudu Benimde Uykum Var Bende Kendimi Uykunun Kollarına Teslim Ettim.
MERHABA SİZE BİR İSİM DÜŞÜNDÜM LOVİES SAÇMA SANIRIM HERNEYSE KİMSE TEKRAR SEVGİLİ OLUCAKLARINI DÜŞÜNMEDİ KASFKAKFLAKLFKLA HERNEYSE YENİ İSİM KONUSUNA GELİRSEK MESAJ ATABİLİRSİNİZ YADA HİKAYEMİN YORUMUNA YAZIN SİZİ SEVİYORUM SONRAKİ BÖLÜM
34+ OKUYUCU
3+ VOTE
2+ YORUM.
ÖPTÜMMMMM <3