MTV-EMA

196 17 5
                                    

Ben Artık Hep Uzun Yapam :D Çok Geldi Vote Sevindim ^^

İyi Okumalar:

İnsanı Sevmek Kolay Değil... Acımakta Öyle Ama Aşkı Kimse Mahvedemez...

Miley;   

Bugün Biraz Fazla Heyecanlıyım MTV-EMA Müzik Ödüllerine Gidicezz ^^ 'Who Owns My Heart' Singlemi Söyliycemm :) :) 

Justin;

Miley Çok Heyecanlı Bende Öyle MTV-EMA Müzik Ödüllerinde Yeni Singlem 'Pray' Şarkısını Söyleyeceğim Umarım Şansıma Ödül Alabilirimm.

SAAT 20.00 Miley'nin Sahneye Çıkmasına 30 DK Justin'in 1 Saat;

Miley;

Giydiğim Elbise Fazla Şık Ama Çok Güzel ^^ (Multimedia) 

Katy Perry Harika Giyinmiş :O O Elbiseye Zarar Gelmemeli Bence :O 

MİLEY'NİN PERFORMANSI 'Who Owns My Heart' (multimedia)

Şarkı Başlamak Üzereydi Çok Heyecanlıydım Sonuçta 1. Performansım Şarkıyı Söylemeye Başladım ......................

ŞARKI BITTIGINDE ;

''Teşekkür Ederim'' Diye Bağırdım. Justin'in Performansına Daha 30 Dakika Vardı Bende Odaya Girip Üstümü Değiştirebilirim Dimi. Odaya Tam Girecekken Konuşma Sesleri Duymaya Başladım Bu Justin'le Annesi Konuşuyordu

P.M: Miley'nin Performansı Oldukça Güzeldi Ama Canada'ya Geldiğiniz Anda Buraya Gelmek Ne ?! Bavullarınız Bile Burda ! 

JB: Anne Bak Biliyorum 6'da Uçaktan İnmiştik Zaten 8'de de Burda Olmamız Gerekiyordu Üzgünüm.

P.M: Tamam Affettim Hadi Performansına Az Kaldı Çık Dışarı. 

Justin'in Kapıdan Çıkacağı Sırada Masanın Altına Girdim Justin Aşağıya Baktı Ve Beni Gördü Bende El Salladım

JB: Neden Burdasın ?

MC: Eee Küpemi Düşürdüm Evet Küpemi Düşürdüm ?

JB: Ama İkiside Kulağında 

MC:Hayır Değil (Eliyle Yere Fırlatır) Bak Değil.

JB: Aşkım Bizi Dinledin Anladıkk

MC: Off Evet.

JB: Tamam Hadi Değiştir Üstünü Erkekler Bakarsa Keserimm

MC: Tamam Tamam Aşkımm

Yaklaşıp Dudağını Öpüp Geri Çekildim Ve Odaya Girdim.

PT: He Miley Hele Şükür Canım Nerdeydin

MC:Ben Rihanna'yla Konuştum

PT:Peki 

MC: Ben Giyinicem İzninizle 

PT: Peki Çıkıyorum

Gülümsedim. Dışarı Çıktı Giyindim.Bende Çıktım Ve Oturma Yerlerinin Bi Tanesine Oturdum. Yanımda Katy Perry Vardı Yerimden Fırlıyabilirdim.

MC: Selamm

KP: Selam

MC: Ben Sizin Büyük Bir Hayranınızım Çok Heyecanlıyım Şuan :D 

KP: Imm Sevindim Peki Justin İyi Birisi Ona Gözkulak Ol Tamammı Dedi Gülerek

MC:Peki Dedim Gülerek

Ariana Bu Arada Yanımıza O Çok Tatlı Biri Rihanna 'Don't Stop To Music' Şarkısını Sahneye Çıkıp Söylemeye Başladığında Katy Perry Ben Ve Ariana İle Ayağa Kalkıp Dans Etmeye Başladık.

MC: Rihanna Harika Biri Onunla Arkadaş Olduğun İçin Şanslısın ^^

KP: Evt Harika ^^

Dans Etmeye Devam Ediyorduk.Şarkı Bittiğinde Yerimize Oturup Gülmeye Başladık. Justin Sahneye Çıkmıştı Gülümseyerek Onu İzlemeye Başladım 'Pray' Şarkısının Yarısından Biraz Azını Birlikte Yazmıştık... ^^

Şarkı Bittiğinde Aşağı İnip Odaya Gitti Bende Onu Öylece İzledim.Korkuyorum Ya Birisi Asılırsa En İyisi Aramak Telefonumla Aradım Açmadı. Neden NEDEN NE-D-EN Açmıyo Yerimden Kalkıp Odaya Doğru İlerledim İçeriye Girdiğimde Justin Tamamen Çıplaktı Çığlık Atıp Odadan Çıktım Ve O Anki Hızla Yerime Koştum Sonuçta Çok Korktum İğrenmiştim.Bebek Falan İstemiyorum (asjkfjkafjkasjkf :D) Herneyse Direk Yerime Oturdum (Şimdiki Yazcağım Taraf Başka Müzik Ödüllerinden) Aktris Seçiliyordu Kimler Var = Miley Cyrus - Hannah Montana  Selena Gomez - Waverly Place Demi Lovato - Sonny A Stars (Yanlış Yazdım Sanırım :/)  Katy Perry Yeşil Kutuda Ödül Yazıcağını Biliyordu Hep Ordan Seçiliyormuş Ben Hep Kağıt Çıkarılıp Söyleniyor Sanıyordum Herneyse Katy Kutuyu Kaldırdığında Yeşil Boya Yüzüne Ve Her Tarafına Fışkırdı. Gülmeden Duramıyordum Katy'nin Yanındaki Adam 'Miley Cyrus' Diyince Yerimden Kalkıp Buraya Gelen Justin'in Yanına Gittim Dudağını Öptüm.

KISA OLDU BİLİYORUM

SONRAKİ BÖLÜM

34 OKUYUCU YİNE

8 VOTE 

I LOVE YOU (Jiley And Diall Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin