Justin'in Ağızından
Evde Televizyon İzliyordum Ve Çığlık Sesini Duyduğum Anda Tuvalete Uçtum AMAN TANRIM !
Miley Yerde Kanlar İçinde Yatıyor İntihar mı Etti ? (ya çok kötü oldu kb) Onu Kaldırdım Ve Ambulansı Aradım Çok Kan Kaybediyordu.
Ambulans 10 dkdir Gelmiyor lanet olsun ! nerde bu siktiğimin ambulansı Arabaya Miley'i koydum ve Hastaneye Götürüyordum.
Lanet Olsun ! Daha Hızlı Sürmeye Çalışıyordum Benzinin Bitmesinede Az Kalmıştı Hastane Görüldüğü Anda Frene Bastım Ve Durmasını Bekliyene Kadar Fren'e Bastım Hastaneye Tam Çarpıcakken Durmuştu.
İçeri Girip
JB: Biri Yardım Etsin !1!111!!!
Diye Bağırdım Doktorlar Direk Miley'i Aldılar Ve Sedyeye Koydular.,
O Anda Kalbim Parçalara Bölünmüştü.
Dışarı Çıktım Ve Kahve Almaya Gittim Uyuyamazdım Sonuçta. Paparaziler Çevremi Kapatmış Durumdaydı Onları Dinlemeyip Kahvemi Aldım Ve İlerledim Tam Giderken Birisine Çarptım Bu Selena'ydı.
JB: Ne Var Neden Geldin BURAYA !
SG: Ah Bebeğim Küçük Hatanı Unuttun Sanırım.
JB: Ne Hatası ?
SG: Aslında Senin Hatan Değil Benim Hatam 8 Ay Daha Birlikte Olucaz. Miley'i Öldürürüm YOKSA !
JB: Lanet Olsun Sana Lanet Karı Peki ! PEKİ !
SG: hahaha Ben İlgilenicem Yaşaması İçinde Gerekli Herşeyi Yapacağım.
Kötü Birisi Olabilir Ama Anlaşma Sözünü Tutabilen Bir Kadın.
Selena Doktorların odasına Girdi Ve Rüşvet Verdi.
Belki Biraz Gezinebilirdim Ama Hastanede !
O Olmadan Yaşamak Zor.Ölmemeli Onun O Güzel Kokusunu Bigün Çekemeden Ölmemeli O Güzel Masmavi Gözlerini Görmeden Uyanmak Çok Kötü Olucak. Hayır Malmsıın Justin O Yaşıyacak !
Sabaha Kadar Hastanede Dolaştım Tweetler Attım Of Yaa
Belieber'lar Tweetlerime Ağlama İşareti Koyuyolardı Sadece. Onların Yapabileceği Birşey Yoktuki Sonuçta.
Doktor'lara Bakıyordum Zorlanıyorlardı Sanki O Ölücekmiş Gibiydi.
O Ses Geldi Ve Doktor Hastayı Kaybediyoruz Diye Bağırdı. Bende Yere Yattım Ve Bağırmaya Başladım Lanet Olsun Lanet Olsun Diye.
Ve Doktor Miley'nin Üstüne O Bezi Serdi Ve Odadan Çıktılar.
Doktor Yanıma Gelip Hastayı Kaybettik Başınız Sağolsun Dedi.(Tmm Brzck Sçma Oldu Ss Qs .s.s.)
Yere Yattım Ve Heryer Karardı. Aşkın İçinde Kaybolmuştum.
Koşuyordum Siyah Taraf Ben Koştukça Dahada Hızlanıyordu Beyaz Tarafta Miley Elindeki Çiçekle Bana Bakıyordu.
Siyah Tarafta Selena Vardı.Hayır O Değildi.Görünmüyordu Maskesi Vardı Ama Bu Kız Olamaz.
Tam Yaklaşıyordum ki Selena Önümdeydi Miley Ağızı O Şeklini Almıştı Bizi İzliyordu Selena'yı Tam İteceğim Anda Dudaklarıma Yapıştı Miley'nin Gözü Dolmuştu Ve Ordan Kaçmıştı.
DİREK UYANDIM !
Rüyadaydım Miley Miley MİLEY! Nerde Bu Kız Ayağa Tam Kalkıyordumki 2 Kadın Gelip Beni Durduru
H: Bay Bieber Dikkat Edin Küçük Bir Tramva Geçirdiniz Yatağa Uzanın Lütfen.
JB: Hayır ! Olmaz ! Miley Nerde.
H: Bayan Cyrus Ş-şey O Öldü.
Dediği Anda Boğazına Yapıştım. Diğer Hemşire Elimi İtmeye Çalışıyordu Ona Vurduğumdada Oda Yere Düşmüştü.
Çok Sinirliydim Ve O Arada Miley Sen Ölmedin Seni Ben Bulucam Ve Öldürenleri Öldürücem.
Çıkıp Tuvallete Girdim Ve Hastane Odama Birisinin Girdiğini Gördüm. Herneyse Kesin İlaç Falan Getirmiştir.
İşim Bittikten Sonra (Tövbe Tövbe) Çıktım Ve Odaya Girdim O Sırada Daha Deminki Kadın Çıkıyordu.
2,5 Yıl Sonra (25 anlamayın 2 buçuk alkfasklfla)
Justin'in Ağızından
Bu Sürtüğün İnlemeleri Beni Dahada Çok Veriyodu Belki Bu Sürtük Değildir Selena'dır. Artık Onla Tamamiyle Sevgiliyiz.
TAMAM NO KÜFÜR akslfklafklaskl MILEY ÖLMEDİ TABİ B| Nasıl Bişey Olduğu Hakkında Bilgi Yoh
+4 VOTE
+29 OKUYUCU
+2 YORUM