~JİMİN İLE HAYAL ET~

1.1K 43 6
                                    

Şirkete gittiğim zaman Jimin beni bekliyodu. Yanıma geldi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Sonra oturduk.

YG: Jimin bana ne söyliyceksin?

Jimin: YG ben..

YG: evet sen?

Jimin: ya ben daha fazla dayanamıyorum. Seviyorum seni seviyorum..

O an kalbim yerinden çıkıcak gibi oldu oda beni seviyodu. Ağlamamak için kendimi zor tutuyodum. Ve birden ağzımdan birkaç kelime döküldü..

YG: bende seni seviyorum Jimin.

Gülümsedi ve bana sarıldı karşılık verdim.

Jimin: şimdi biz sevgilimiyiz?

YG: yani öyleyiz sanırım :D

Jimin: seni çook seviyorum.

YG: bende canım.

O anda aklıma staja başladığım geldi hemen yerimden kalktım.

Jimin: noldu canım?

YG: Jimin benim gitmem lazım ilk günden geç kalıcam.

Jimin: aa sen bu gün staja başlıyodun demi. Tamam canım başarılar.

Dedi ve yanağımdan öptü. Bende onu öptüm ve gittim. Jiminle sevgili olmuştum. Gerçekten olmuştum. Çok mutluyum. Gittiğim zaman 4 kız daha ordaydı. Hepsiyle tanıştım. Bizim grubumuzun üyeleri bu kızlarmış. Çok güzeller. Aynı zamanda iyi birine benziyolar. Her şeyi konuştuktan sonra sözleşmeyi imzaladık. Artık imkansız olarak gördüğüm hayalimi gerçekleştiriyorum..

...

JİMİN'DEN

Hemen hyunglarımın yanına gittim. Hepsi bana bakıyodu.

RM: Oooo kimler gelmiş açıldıkmı kıza?

Jin: açılmıştır bu açılmıştır.

Jungkook: yok ya hyung yapamamıştır,konuşamamıştır.

V: bence konuştu ve YG' de kabul etti.

J-hope: kesinlikle V nin dediği gibi.

Suga: bi susun da söylesin.

Suga hyung çok doğru bir şey söylemişti :D

Jimin: evet biz YG ile çıkıyoruz...

Hepsi bir anda üzerime atladı :D

...

YG'DEN

Saat 21.25 ti. Ilık bir duş aldıktan sonra pijamamı giyindim.

Saçlarımı taradıktan sonra kapı çaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı taradıktan sonra kapı çaldı. Yemeğim gelmiş. İçeri aldıktan sonra yemeğimi yemeye başladım. Kore'de tanıştığım arkadaşım Rose aradı. Açtım sevgilisinden ayrılmış. Buraya geliyomuş. Tamam diyip telefonu kapattım. Tam o anda telefon yine çaldı bu seferki Rose değil Jimin'di ve görüntülü arıyodu.

Biraz konuştuk ve iyi geceler diyip kapattık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz konuştuk ve iyi geceler diyip kapattık. Kapı çaldı açtım karşımda Rose vardı. Hemen bana sarıldı. Her şeyi anlattı. Ayrılma sebeplerini falan. Yalan söylemiş sevgilisi. Büyük bi yalan. Konuşutuktan sonra saatin 1.00 olduğunu farkettik. Rose'ye burada kalmasını söyledim kabul etti. Pijama verdim. Giyindikten sonra uyuduk.

~JİMİN İLE HAYAL ET~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin