~JİMİN İLE HAYAL ET~

1.1K 50 14
                                    

JİMİN'DEN

Bu aralar çok çalışıyoruz. YG için zaman ayırmaya çalışıyorum. YG çok tatlı ve güzel bir kız. Onu her görüşümde heycanlanıyorum. Görmediğim zaman özlüyorum. Sanırım ona karşı bir şeyler hissediyorum. Evet. Ben YG' ye aşık oldum. Acaba oda benimle aynı duyguları paylaşıyomudur. Üyelerin yanına gittiğimde yemek yiyolardı. Bende onlara katıldım. Yemek yerken birden RM hyung bana bir şey sordu..

RM: Jimin iyimisin?

Jimin: evet hyung iyiyim.

Jungkook: yoksa YG' yi mi düşüünüyosun :D

Jimin: yooo niye YG'yi düşüniyim ki?

Jin: Ooo birileri aşık oldu sanırım.

Jimin: ne alaka hyung?

V: kesinlikle aşık. :D

Suga: kaç gündür YG'nin adını uyurken sayıklıyosun.

Jimin: ben mi yok canım abartmayalım.

RM: Jimin bize söyleyebilirsin biliyosun.

Düşündüm biraz onlar benim en iyi dostlarım abilerim onlara söylemem gerek.

Jimin: ya şimdi söylicem ama çok tepki vermeyin.

RM: tamam Jimin söyle.

Jimin: ya ben sanırım YG' ye aşık oldum.

Hepsi bir anda bana baktı. Çok şaşırmamışlardı. Bekliyolardı benden böyle bir itiraf.

Jin: ne zaman YG' ye açılıcaksın?

Jimin: bilmiyorum oda bana karşı bişey hissediyomudur?

Suga: Jimin bence yarın git konuş açıl ona olan duygularını söyle eminim oda sana karşı aynı şeyi hissediyodur.

Suga hyung ilk kez böyle konuşmuştu şaşırdım doğrusu ama haklılar yarın sabah gidip YG ile bu konuyu konuşucam ona duygularımdan bahsedicem..

...

YG'den
Saat 8.30 bu gün stajyer olarak bighit entertainment'te çalışmaya başlıyorum. Hemen giyindim.

Üzerime siyah bir saten tişört, altıma siyah bir elbise, siyah bir bot,  fileli çorap ve gri bir hırka giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerime siyah bir saten tişört, altıma siyah bir elbise, siyah bir bot,  fileli çorap ve gri bir hırka giyindim. Saçlarımı doğal haline bıraktım. Ve otelden çıktım. Jimin mesaj atmış nerdesin diye. Ona şirkete gittiğimi söyledim. Benimle bir şey konuşmak istiyormuş beni beklediğini söyledi. Ne söyliycek ki?

~JİMİN İLE HAYAL ET~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin