Bu gün Güney Kore'de geziceğim ilk gün. Çok heycanlıydım. Hala burda olduğuma inanamıyordum. Çok güzel bir yerdi. Etrafta dans eden gençler ve etraflarına toplanmış izleyen insanlar var. Bi yere gidip yemek yedim sonra gezmeye devam ettim.
Heryerin fotoğrafını çekiyordum. Her anı ölümsüzleştiriyordum fotoğraflarla. Kendimi o kadar kaptırmışım ki gözümün önündeki kişiyi görmeyip çarptım. Nasıl çarptıysam artık yere düştüm. Sonra çarptığım çocuk elini uzattı tuttum ve beni kaldırdı. Yüzüne baktım. Çok yakışıklı bir çocuktu. Kaldırdıktan sonra gülmeye başladık. Kolunda bileklik, kulağında küpe vardı. Saçları simsiyahtı. Beyaz bir gömlek, siyah bir pantolon ve beyaz bir spor ayakkabı giyinmişti. Oldukça tarz görünüyordu. Özür diledi bende onun suçunun olmadığını etrafıma bakıp dikkatsiz olduğumu ve ona benim çarptığımı söyleyip özür diledim.Bana adımı sordu. Adımın YG olduğunu Türkiye'den geldğimi söyledim. İlk önce şaşırdı sonra elini saçına götürüp saçını düzeltirken gülümsedi ve benim adım Jimin dedi. Ve bir kağıt çıkarıp bişey yazıp bana uzattı tekrar görüşmek üzere YG dedi ve göz kırpıp arkasını dönüp yürümeye başladı hemen kağıda baktım bi numara yazıyodu. Telefon numarasını yazmıştı. Kafamı kaldırıp baktığımda oda bana gülümseyerek bakıyordu.
Çok güzel gülüyordu. Hemen numarasını telefona kaydettim. Kafamı kaldırdığıma kalabalıktan onu artık göremedim. O an onunla yine karşılaşıcağımızı hissettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~JİMİN İLE HAYAL ET~
Teen FictionBazı hayallerimizin hiç gerçekleşmiyceğini hatta imkansız olduğunu düşünürüz.. ... Peki ya bu imkansız dediğimiz hayaller gerçekleşirse..