ADA

25 7 1
                                    

Okul çok değişmeye başladı ve burada güvende olmadığımızı biliyorduk. Sınıftaydık hoca derse geç kalmıştı ve birden o çocuk (ismi Brice) Alex'e bağırdı.

Brice: Çabuk bana su getir ve hocayı çağır.

Alex: Emredersin, git kendin al ve kendin çağır bana ne senin işlerinden.  

Brice: Onlar sizlersiniz.

Mary: Kimleriz biz yoksa YOKSA insan değil miyiz ?

Alex: Ciddi misin?

Brice: Öylede denilenebilir ama kehanetdekiler sizlersiniz.

Mia: Bir dakika o kehanet uydurma değil miydi NELER OLUYOR BURADA ?

Brice: Haha kehanetin sadece bir kısmı gerçek ama beni yenme kısmı yalan ve uydurma. Neyse amma da  güçsüzmüşsünüz sizi yoldan kolay çekeriz.

Demesiyle Brice'ın ellerinden sihir çıkamya başladı ve birden bir portal açıldı ve biz içine çekildik ve farklı bir yere geldik. 

 --------------------------------------------------------------------

Gözlerini açtıklarında çok farklı bir yerdeydiler ve erkeklerin ejderha kulağı ejderha kuyruğu ejderha kanatları ve ejderha gözleri vardı. Mary, Alex ve Mia cevap beklercesine erkeklere bakıyorlardı çünkü şu anda Dünya'da olmadıkları belliydi. Erkeklerden Peter öne çıktı ve konuşmaya başladı.

Peter: Evet kızlar size söylememiz gereken gerçekten önemli siz kehanette ki dişi ejdersanlarsınız ve biz şu anda...

Mary: BİR EJDERHA ADASINDAYIZ. 

O anda Mia, Alex,Ed,Peter ve Jack Mary'nin gözlerinden havai fişek çıktığına yemin edebilirlerdi. Ve o anda Mary ejderha heyecanıyla ormanlık bir alana doğru koşmaya başladı son anda Alex ve Jack onu tuttu ama Alex Jack'e sert bir bakış attı çünkü Mary'nin T-shirtini tutmaktansa onun ellini tutmuştu Jack kızardı ve sırıttı.

Alex: Çek o elini yoksa kırarım.

Jack: Ama Mary gidebilir yani o yüzden.

Alex: Kesin öyledir.

Jack: Evet öyle.

Alex: Eee tamam bende öyledir diyorum.

Neyseki o anda Mary durdu derin bir nefes aldı.

Mary: Ah be yoruldum amma da sıkkı tuttunuz be.

Mia: Neyse konumuz bu değil bu korkunç adada nasıl KALICAZ ACABA ?

Ed: Jack, Peter ve ben sihirimizle ev yapabiliriz.

Mia: Harika olur.

Ve o anda yer sallandı ve yerden bir ev çıktı hem de çok geniş bir ev 2 katlı flan yani. Ve erkekler normal insan hallerine dönüştüler.

Jack: Sizinde güçleriniz var bununla ilgili çok yakında eğitimlere başlayalım hazırlıklı olun yani.

Kızlar başlarını salladılar normalde Mary bu tür koşmalı flan şeyleri sevmezdi ama ejderha olunca iş değişiyordu tabi. Ve akşam oluyordu herkes odasında yatmaya hazırlanıyordu Mary çizim yapıyordu ve nasıl ejderhalarla karşılaşabiliriz diye düşünüyordu. Ve yanına Alex geldi.

Alex: Mary haydi yat sen küçük bir danasın büyümen lazım.

Mary: Peki anne.

Alex ve Mary güldüler.

Mary: Tamam yatıyorum sende yat patisim.

Ve Mary yatağına gitti Alex'de biraz telefona bakıyordu olayların ne kadar da hızlı geliştiğini eğitimin nasıl geçiceğini ve savaşıcaklar mıydı ? Diye düşündü ve yatağına gidip uyudu. Ertesi gün için enerji toplamaları gerekiyordu. 


EJDERHA ADASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin