2🥀

80 13 1
                                    

Σήμερα είναι τα γενέθλια μου. Τα 18α γενέθλια για την ακρίβεια. Πολλοί θα το γιόρταζαν ίσως με κάποιον ιδιαίτερο τρόπο, για μένα ωστόσο τίποτα διαφορετικό από τα προηγούμενα χρόνια: Αμέτρητες ταινίες με την Μπετυ ίσως και κάποιου είδους κέικ που θα κάνει να φαίνεται σαν τούρτα. Ωστόσο αυτά τα γενέθλια θα είχαν κάτι διαφορετικό, κάτι που θα άλλαζε τη ζωή μου ολοκληρωτικά.
Μετά από ατελείωτες ώρες σκέψεις κάλεσα τον μπαμπά μου και τη Μπετυ στο σαλόνι. Θεώρησα σωστό να είναι οι πρώτοι που θα μαθουν την απόφαση μου. Απέφυγα να μπω σε κάποιου είδους πρόλογο και άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο. "Θα σταματήσω τις θεραπείες" είπα με σιγουριά. Τα βουρκωμενα ματιά των ανθρώπων που είχα απέναντι μου σίγουρα θα έκαναν και τον πιο σκληρό άνθρωπο να λυγίσει. Αλλά όχι, έπρεπε να σταματήσω τις θεραπειες, έπρεπε τον καιρό που μου απομένει να τον εκμεταλευτω, έπρεπε να ζήσω! Προτιμώ να μετανιώσω για λάθη που τόλμησα να κάνω απ 'το να μετανιωνω για κάτι που δε τόλμησα και δε κατάφερα να υλοποιήσω.
Ο πατέρας μου αμέτρητες φορές προσπάθησε να με μεταπείσει χωρίς αποτέλεσμα βέβαια.Η Μπετυ παραδόξως με στήριξε στο μέγιστο, γεγονός που σε καμία περίπτωση δε περίμενα.
"Αλ η λίσταααα" ήχησε η ενθουσίασμενα φωνή της Μπετυ.
Μικρή (definitely noo)  παραπομπή :Απο πολύ μικρή είχα μια λίστα, μια λίστα με πράγματα που αν ήμουν στα λογικά μου σίγουρα δε θα ακολουθούσα. Αλλά τώρα το είχα αποφασίσει, θα έκανα αλλαγές, θα ακολουθούσα βήμα - βήμα την λίστα μου, δε θα ήμουν πια η ανθεκτική και γλυκιά Αλ που όλοι γνωρίζουν  .
  Για την ακρίβεια πάντα είχα ένα  "σκοτάδι" μέσα μου που η λίστα θα μπορούσε να εξωτερικευσει με κάποιον τρόπο. Ένα σκοτάδι που κουβαλάω μέσα μου απ' όταν θυμάμαι τον εαυτό μου. Μια σκοτεινή και απόμακρη πλευρά του εαυτού μου που σίγουρα δε θα έκανε περήφανους τους ομολογουμένως ελάχιστους ανθρώπους που τυχαίνει να με γνωρίζουν. Το να ακολουθήσω την λίστα η Μπετυ το χαρακτήρισε θαύμα.... Εγώ ωστόσο θα έλεγα ότι ήταν  η αρχή του τέλους...
{~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~}
Γειά σας ζουζουνια! Ελπίζω να μη σας έλειψα. Μικρό κεφάλαιο, μια ομαλή αρχή της ιστορίας θα έλεγα εγώ. Spoiler alert : για σας τους ανυπόμονους θα έχουμε πρώτη συναντησουλα🖖
Keep reading. Μέχρι τότε σας φιλώ💎

~THE LIST ~Where stories live. Discover now