Видях Ира и Найл.
Н:Мислех, че ще е друг но...
И:О колко мило посрещане.-засмя се и се прегърнахме.
Аз:Какво правите тук?
И:Дойдохме да ви видим.
Аз:Влизайте.
Лу тъкмо стана и видя, че Найл и Ира са дошли и ги прегърна.Оказа се, че идват, за да ни съобщят нещо важно.
И:Ами, ние си купихме нова къща.В Сан Диего.
Аз:Толкова далече?
И:Да.
Лу:Ще ни идвате на гости нали?
Найл:Да разбира се.
Решихме за обед да отидем до един ресторант.Облякохме се и отидохме. Прибрахме се към 15:30.
Останахме и си говорехме до вечерта, за хубавите мигове заедно и колко много ще си липсваме. В говорене за хубави спомени искаме да прекараме времето си заедно. С тези моменти искахме да си спомняме един за друг. Никога не съм смятала, че всичко ще се промени. Но най-важното нещо е да не се забравяме. Може да я познавам от скоро, но ми стана много близка.Никол ни съобщи нещо, което ме съсипа
Н:Местя се в Лондон.
Аз:К-каквоо? Защо какво съм ви направила?-попита със сълзи на очите ходейки към стаята ми, заключих и се свлякоха по вратата.
Никол удряше по вратата.
Н:Моля те, отвори. Алекс, моля те.
Нямах сили всички приятели, които обичам ме напускат, защо? Не можех да спра сълзите. Спомнях си за всички хубави и лоши моменти с тях, а те ме напускат. Защо? Никога няма да се забравим, надявам се поне аз няма да ги забравя. Най-накрая отворих вратата и всички ме видяха облята в сълзи. Всички ме прегърнаха.
Н:Не плачи знаеш, че няма никога да те забравя.И винаги ще се обаждам и ще идвам да те видя.
Лу:Алекс, искам да ти кажа нещо.
Аз:Не, не ми казвай, че и ти ме напускаш.
Лу:Не изобщо как ти мина през ума? Исках да ти кажа, че те обичам страшно много и никога няма да те изоставя.
Утре Никол, Ира и Найл заминаваха. Те си легнаха и аз също. Сгуших се в Лу и заспах. На сутринта се събудих и всички се приготвяха за полета. Аз отидох и ги гушнах.Никога нямаше да ги забравя.Излязоха, обаче след секунда вратата се отвори и всички влязоха.
-Честит 1 априлллл.
Аз:Вие не заминавате нали?
Н:Не
И:Не, тук сме за цялото лято.
Това може би щеше да е най-якото лято.
-----------------------------------------------------------
Това беше последната глава надявам се да ви е харесала книгата ми.
YOU ARE READING
One story-LOU
Teen FictionАлексия(Алекс) е на 17г. и се влюбва съвсем случайно в новия ученик на име Луис, който също е на 17г., Но всичко се разпада когато разбира.....