Беше Никол и каза, че тяхните не я пускат. След това ми се обади Хари и той също нямаше да идва. Ира също и Найъл също нямаха да идват. Аз и Лу щяхме да зъкъснеем, но не успяхме. Качихме се и след 7 часа пристигнахме. От там намерихме хотел и се преоблякохме. Вечерта беше концерта. Не ни се седеше из стаята и излязохме да се поразходим. Беше много яко вече беше 18:00, а концерта беше в 20:00. Тръгнахме към мястото на концерта и влязохме. Концерта свърши, а беше 23:00. Това беше най-якия концерт. Върнахме се в стаята ни и си легнахме. На сутринта ни направих закуска и реших да проверя образованието тук! Харесах си едно училище и прекарах ден там, за да видя дали ще ми хареса. Много ми хареса и решихме да останем да живеем тук и да започнем от начало. Имахме пари щяхме да си купим къща и още дрехи. Ще открием нови приятели и всичко ще е ново. На другия ден отидох да се запиша в новото си училище. Утре започвах. С Лу вечерта излязохме на ресторант. Вечеряхме и се прибрахме и заспахме. На сутринта закусих и се отправих към новото ми училище. Предствиха ме и седнах до момиче на име Джесика. Тя беше симпатично, мило и добро момиче. Накрая на часовете се запътих към вкъщи, но осетих нечия ръка на рамото си беше...
ESTÁS LEYENDO
One story-LOU
Novela JuvenilАлексия(Алекс) е на 17г. и се влюбва съвсем случайно в новия ученик на име Луис, който също е на 17г., Но всичко се разпада когато разбира.....