Hoofdstuk 8

529 18 10
                                    

hey heeeel erg sorry voor het lange wachten! Maar hier is Hoofdstuk 8 geniet er van ik ben druk bezig met hst 9 die komt nadat ik op vakantie ben geweest! enjoy! oh en stem, comment en FAN!!

Hoofdstuk 8

POV: ALY

De andere meiden liepen even later achter elkaar de trap af. Ik liep snel naar mijn badkamer om me aan te kleden en mijn Replay geurtje op te doen. Ik liep dus als laatste de lange trap af. Thomas en Alexei waren hun vrienden aan het voorstellen aan de rest toen ik aankwam. Ze heetten Juan en Giovanni. Ik zag nog net dat ze met grote ogen naar de meiden stonden te kijken. Toen ik op de laatste tree stond hoorde ik Jay "Wow Chelsa, wat heb je met Al uitgespookt? Ze ziet er fantastisch uit!" roepen. "Nu krijgen we haar zeker weten de clubs in," voegde hij er ondeugend aan toe, wiebelend met zijn wenkbrauwen.

"Jemig waarom heb ik Hulk 1 & 2 als broers?" verzuchtte ik.

"Pff, zo groot en breed ben ik echt niet en ik ben niet groen!," protesteerde Daan. Ik wilde al door zijn haar gaan woelen maar hij stapte snel opzij. "Don't touch the hair ," zei hij waarschuwend. Ik rolde met mijn ogen.

"Ik weet het, ik weet het, het haar is heilig enzovoorts, blablabla."

"Kunnen we gaan?" vroeg Moira.

"Heeft iedereen alles?" riep Jay. "Tas, geld, sleutels?" Er ontstond een beetje paniek toen bleek dat de helft van de meiden hun mobiel boven had laten liggen.

"Niet zonder mij weggaan!" gilde Britt die achter de drie andere meiden nog naar boven rende. Ik checkte voor de zekerheid mijn tas nog eens. Geld, huissleutels, mini parfum en deo, huge bus met pepperspray die mijn vader perse in mijn tas wilde hebben en mobiel. Alles was er.

"We gaan!" gilde Chelsa naar boven. "Laatste make-up en haar check!"

Ik zal even beschrijven hoe alle meiden eruit zagen. Moira droeg een donkerblauwe skinny jeans, een sexy zwart shirtje en zwarte sleehakken. Britt had een lang tuniek met glitters tot haar knieën, een legging en grijze fluwelen pumps eronder. Mona had een minirokje aan met een schattig shirtje bedekt met papilletjes een netpanty en enkellaarsjes. Chelsa had het sexy rode jurkje aan en rode stiletto's. Tyra had een baggy maar toch sexy broek aan een fel gekleurde croptop dat haar navel vrij liet en All Stars. Slimme meid! Melani had een spijker rokje en een strapless shirtje aan en ballerina's. Ik had een subtiel glanzende zwarte skinny jeans aan en een strak shirtje met een schattig kort zwart nepleren jasje en stiletto pumps. Na de check up verdeelden we de zitplaatsen in de auto's maakten snel nog even een selfie en reden weg.

"Moet je dat zien," riep Melani uit, wijzend naar de fel verlichtte straten onder ons.

Tien minuten later parkeerden we de auto's in een bewaakte ondergrondse parkeergarage en stapten uit. Na vijf minuten tussen en langs veel lange rijen mensen door lopen vonden we eindelijk een club waar dansbare muziek werd gedraaid en geen ellenlange rij stond. Na nog eens tien minuten waren we eindelijk binnen. Het stond volgepakt met dansende mensen en wij wurmden ons naar het midden van de dansvloer. We stonden in het begin wat verlegen heen en weer te bewegen tot dat Tyra er genoeg van had.

Er werd een nieuw nummer gedraaid en zij ging he-le-maal los. De rest volgde als vanzelf. Na drie liedjes hoorde ik het begin van een snel en uitdagend liedje.

"Deze is leuk," gilde ik in Chelsa's oor. Zij kijkt me breed grijnzend aan voordat ze 'ons liedje' naar de meiden gilde. Ze stak haar armen in de lucht en begon uitdagend en sexy te dansen. Ik keek eerst even toe voordat ik al giechelend meedeed. Toen er een bil shake moment kwam in het liedje stonden we met zen allen los te gaan.

We dansten lachend verder nadat het liedje overging in een ander snel nummer. Toen er eindelijk een wat rustiger liedje kwam begon ik me een weg te banen naar de bar waar Jay omringd werd door meisjes. Ik schoot in de lach om het gezicht dat hij er bij trok. Hij keek niet heel blij. Ik wist ook meteen waarom. Alexei stond vlak bij hem en de groep meisjes die bij hem stond te kwijlen en te giechelen was groter dan 'zijn' groepje. "Pay up Daan!" riep ik lachend toen ik mijn broertje zag.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 25, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Wat ben ik?Normaal?Nou dacht dus ff van niet....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu