heey mensen tis een tijdje geleden maar ik zit er weer helemaal in!! dus hier is het volgende hoofdstuk!! je weet wat wat je moet doen:) vote commntaar, stem word fan !!
Hoofdstuk 5
POV: ALY
"Ga je nog mee?" Moira trok Chelsa van haar stoel.
"Hoezo ongeduldig zeg!" klaagde Chelsa. "Moet mijn arm er soms af?"
"Ik zet hem er wel weer op als hij er echt af valt," zei Alexei lachend. Ik stond te schudden van het lachen in stilte.
"Kom nou maar gewoon mee!" Moira was ongeduldig, eindelijk liep Chelsa toch mee. Ik zag de jongen die naar me had gelachen en als eerste had gereageerd op Chelsa's ' vraag' naar haar kijken.
"Hi," zei ik met een glimlach.
"He, ik zal me even voorstellen, ik ben Thomas Monday. Ik heb een beetje een persoonlijke vraag." Ik keek hem nieuwsgierig aan. "Eh, hoe zijn jullie er achter gekomen dat je broertje homo is?"
"Nou we zijn er een paar jaar geleden achter gekomen. Ik ben er achter gekomen doordat ik hem zag zoenen met een jongen, het was wel een raar gezicht, dat moet ik toegeven. En ik wist het zeker toen hij later die week overstuur bij mij kwam vertellen dat hij homo was. En we hebben het samen aan onze ouders en broer verteld."
"Hoe reageerde je familie dan?"
"Uh... Nou mijn moeder zei dat ze het eigenlijk al een beetje verwacht had omdat Daan altijd veel meisjesachtiger was dan ik toen we nog klein waren."
"En hoe reageerde je vader dan? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat het een hele schok voor hem was."
"Nou, dat viel best mee, eigenlijk. Want zijn broertje, mijn oom dus, is ook homo dus het viel heel erg mee, daar heeft hij heel veel geluk mee gehad, ik heb verhalen gehoord over ouders die hun kind dan de deur uitschoppen omdat ze op iemand van hun eigen geslacht verliefd werden."
"Nou, de vader van mijn vriend flipte wel heel erg hij bleef toen een week bij mij, daarna ging hij weer naar huis."
"Nog meer vragen?" vroeg ik met een lach in mijn stem. Thomas grijnsde.
"Nee hoor, geen persoonlijke meer, maar wel over een vriendin van jouw, eh M... M...Moira was het?" Ik trok even mijn wenkbrauwen op en keek om naar Moira die druk in gesprek was met Alexei en Chelsa.
"Wat wil je weten?" grinnikte ik.
"Nou heeft Moira een vriendje, vaste relatie, verloofde of een man?" vroeg hij met een rood hoofd. Ik keek weer naar Moira. Van binnen lag ik slap van het lachen om de 'of een man' opmerking.
Ik zal even beschrijven hoe ze er uit ziet. Lang en dan echt lang steil ravenzwart haar, donker bruine/grijze ,als ze haar kleur lenzen in doet, amandelvormige ogen, ze heeft Aziatische voorouders, brede jukbeenderen, en een kleine mond, maar wel mooi gevormd en volle roze lippen, niet opgespoten vol maar natuurlijk vol. Ze was bijna tien centimeter korter dan Thomas. Oké, hij vind haar overduidelijk leuk, dacht ik met een brede glimlach.
"Eh, nee, niet dat ik weet. Zal ik het haar vragen?" vroeg ik plagend.
"Nee!" riep hij verschrikt. "Nee hoor, dat hoeft niet." Hij keek haastig weg. Ik grinnikte.
'Wat is er zo grappig?" vroeg Moira nieuwsgierig.
"Oh, niks hoor," zei ik.
"We zijn er bijna," zei Chelsa. "Jeetje, jullie hebben geluk dat de universiteit dicht bij een winkelcentrum zit." "Waarom ga dan niet met ons mee? Je hoeft niet perse naar die aan de andere kant van de stad," zei Moira.
JE LEEST
Wat ben ik?Normaal?Nou dacht dus ff van niet....
FantasyDit verhaal gaat over een meisje dat ontdekt dat ze niet zo normaal is als ze denkt dat ze is... er vinden levens veranderende gebeurtenissen plaats.. dat hand in hand gaat met romantiek,en met wat gezonde humor hoop ik. Dit is puur fantasie op hol...