Hoofdstuk 2

2.7K 7 9
                                    

heey ik kon gewoon niet langer wachten met posten duuuuus hier is hoofdstuk twee misschien wat te snel achter elkaar aan maar in ieder geval enjoy!! en vergeet niet te stemmen,comenteren en als je wilt, FAN worden:) !! WAARSCHUWING!! het is niet mijn schuld als je bij dit stuk kwijlt, wegdroomd,hysterisch moet lachen en/of je een nieuwe crush ontdekt xD ENJOY...


Hoofdstuk 2  

POV: ALY


Voor we de volgende dag naar school gingen maakte ik me op zodat je niet zag dat ik had gehuild. Geloof me, ik zag eruit als een vogelverschrikker. Carlos zat ook bij ons op school, maar hij volgde niet dezelfde lessen, thank god ! Ik was wel benieuwd wat de schade was die ik aangericht had. Dat werd al snel duidelijk toen we hem door de gangen zagen lopen met een blauwe hand afdruk op de ene wang en een opgezwollen neus en een blauw oog aan de andere kant. Mijn vriendinnen, die als een stel fasionable  bodyguards om me heen liepen, begonnen hard te lachen. Echt  hard.  

Een paar kregen zelfs de slappe lach, terwijl ik zo snel als ik kon, zonder er uit te zien als een vluchtend hert, langs hem en zijn 'vrienden' liep met mijn gezicht afgewend en neus in de lucht. Chelsa begon druk tegen mij te praten, ik luisterde en deed alsof ik lachte. 

"Wedden dat hij een of ander stoer verhaal gaat rondbazuinen en niet de waarheid verteld?" zei Chelsa. 


"Ja, vast iets als een stoer gevecht in een kroeg i.p.v. dat hij in elkaar gemept is door een kwade ex-vriendin," zei Moira grinnikend. "Waarom trok je me eigenlijk bij hem weg?" vroeg ik haar. 

"Ik wil niet dat je nu al vast komt te zitten wegens moord of zo, dat staat echt niet mooi op je cv, net nu je van die mooie cijfers hebt." Ik staarde haar sprakeloos aan. "Ja, ik zie je echt niet op het politiebureau zitten om je verhaal te doen hoor," ging ze onverstoorbaar door. Toen grijnsde ze opeens en zei, "Ha, ik zie het al voor me, dat er zo in je dossier komt te staan; vriendje," dodelijke blik van mijn kant ", correctie, ex -vriendje ging voor haar neus vreemd met een of ander kreng dus heeft mevrouw hem het ziekenhuis in geslagen." Ze keek me grijnzend aan, mijn woedende blik negerend, en er komt bij commentaar te staan, als het van een vrouwelijke agent was, 'zou ik ook gedaan hebben als het mij overkwam'." Nu schoot ik toch in de lach. Ik zag mezelf daar al zitten. 

"Zo erg zou het niet zijn geweest hoor," grinnikte ik, terwijl ik haar een zachte duw gaf. 


Ongeveer een week nadat dit allemaal gebeurt was, had ik mijn collegebezoek waar ik die jongen zag. Chelsa stootte me aan. 

"Dat is hem, kijk dan!" Ik keek gehoorzaam op en liet mijn ogen even rond gaan. 

"Waar is hij... oh," eindigde ik zwakjes. Ik zag hem net toen hij het lokaal inliep en Jemig, hij was... knap. Ik zal hem even beschrijven. 

Hij had hazelnoot kleurig haar dat een beetje warrig zat alsof hij, toen hij uit bed kwam alleen zijn hand erdoor had gehaald. Zijn ogen hadden een aparte kleur, het leek kaneel kleurig maar dan lichter en 'sprankelend', op een of andere manier. Hij was heel knap, filmster knap en zijn uitstraling had gewoon iets charismatisch. Geen wonder dat de helft van zijn toeschouwers hem kwijlend aan hadden gekeken. 

 Toen hij glimlachte zag ik rechte witte tanden als van een tandpasta reclame. En oh my gosh  zijn lach was serieus to die for  zo leuk. Zo'n lach waarbij je smelt als je hem ziet, en je als vanzelf terug wil lachen maar die bedoeld is voor het mooiste meisje van de school, zo'n lach waar je hart sneller van ging kloppen. Ik gleed bijna van mijn stoel af. Het was maar goed dat ik al zat anders was ik ter plekke op de grond beland. Zo'n lach. 


"Wauw," fluisterde ik onder mijn adem door. Ik had de eerste keer echt niet goed gekeken. 

"Hoe bestaat het dat hij je niet is opgevallen?" verzuchtte Chelsa, mijn gedachtestroom ruw onderbrekend. Ik grijnsde alleen maar voordat ik me weer omdraaide. Na hem kwamen er nog wat mensen het lokaal binnen en langzaam stroomde de ruimte vol. Toen sloeg de deur met een klap dicht. Een vrouw, docent huppeldepup van het vak huppeldenogwat, begon uit te leggen wat de bedoeling van deze dag was. We werden in groepen gedeeld en moesten alle afdelingen af met een opdracht per afdeling. En je raad het al, hij zat niet bij mij in de groep. 

 Totdat twee meisjes uit mijn groep elkaar in de haren vlogen, voormalig beste vriendinnen waarbij het fout was gegaan, iets over vriendjes inpikkerij begreep ik later. Een van die meiden werd uit de groep gehaald en verwisseld met Pretty Boy . Nope, daar had ik geen problemen mee. 


Iedereen in onze groep stelde zich voor. Naam, leeftijd, interesses, blahblah. Toen het zijn beurt was ging ik iets rechter op zitten om het goed te kunnen horen. 

"Ik ben Alexei Kingh," zei hij, zijn stem als een fluweel, smeltende chocolade, martini met een olijfje erin. "Ik ben negentien en ik stap over van een andere opleiding op deze school." Ik probeerde me niet af te vragen wat hij hiervoor dan had gedaan. "Mijn interesses zijn striptekenen. en architectuur." Oh my gosh ". Lekker ding, getalenteerd en nog interesse voor bouwkunst ook. Kan het nog beter? 

Toen was het mijn beurt. Ik probeerde krampachtig niet rood te worden, maar je weet hoe dat gaat. Knappe jongen en dan praten gaat niet erg goed samen, wat zich uitbeeld in rode wangen. 

"Ik ben Alyana Morrison," begon ik", en ik ben zeventien jaar, bijna achttien. 

Mijn interesses zijn lezen, manga, tekenen, binnenhuis architectuur, koken, vechtsport en shoppen." Had ik niet teveel gezegd? Deed ik teveel mijn best om interessant over te komen? Aan Chelsa's grijns en goedkeurend blik te zien viel het wel mee. 

Toen was het Chelsa's beurt. Ik ben Chelsa Cloude en ik ben negentien jaar, ik ben hier alleen met Aly mee om mee te kijken, mijn interesses zijn Cheerleaden, shoppen, mode, en ik wil in de richting van visagist/kapper gaan studeren,  ik vindt jongens leuk en wil zo veel mogelijk lol maken. Ik moest mijn lachen inhouden om niet hardop te gaan lachen. Lol maken was voor Chelsa geen probleem. 

Na Chelsa kwamen er nog drie mensen die, no offense , gewoon niet boeiend genoeg waren, en daarna gingen we weg. We hadden de hele dag om de opdrachten uit te voeren. 


Ik was opgelucht dat Chelsa en Moira bij mij in de groep zaten, totdat Chelsa alleen maar over Alexei kon fluisteren. Ik werd gek van haar steeds herhaalde zin, "is hij niet een ontzettend lekker ding?" En mijn antwoord bleef hetzelfde, "ja hoor." Ik zuchtte toen ze de vraag alweer stelde. Jemig , kon ze mijn antwoord niet gewoon opnemen met haar mobiel en steeds afluisteren het veranderde toch niet!? Ik rolde met mijn ogen naar Moira die aan mijn andere kant liep voordat ik haar weer hetzelfde antwoord gaf.


 NIET VERGETEN TE STEMMEN, COMMENTAAR / ADVIES/ IDEEEN GEVEN AUB ooh en wordt FAN xD

A/N ook hier weer wat bijgevoegdt hope u like it :)) POV betekent 'point of view', degene die denkt of praat, meestal de hoofdpersonen.

Wat ben ik?Normaal?Nou dacht dus ff van niet....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu