Capitolul 2

35 0 0
                                    

Ma trezesc plina de viata stiind ca azi se va implini visul meu. Imi fac rutina rapid, apoi cobor jos unde ma asteptau parintii si prieteni.
-Neata lume !
-Neata si tie ! Spun toti la unison.
-Scumpo, noi deja ne-am decis cine,ce si cum stam in masini pana la destinatie. Tu vei sta cu Rayn, Chris, Kyla si Lorena. Noi vom sta.. Deja nu mai auzeam nimic in jur, eram in lume mea. Ochii lui, ochii lui verzi ma vrajeau.
-Larra? Larra? Esti bine? Intreaba Lorena.
-Ăăăămm...da, da sunt bine. Ce s-a intamplat?
-Te strigam da cinci minute sa vii la masina, asta daca nu vrei sa pierzi vacanta.
-Normal ca nu vreau sa o pierd. Hai sa mergem.

Urcam in masini asa cum a vrut mama si pornim spre vaporul in care ne vom distra o saptamana. Pe drum nu a mai zis nimeni nimic interesant. Baietii vorbind despre masini si chestii, iar noi despre rochii, moda si dastea.

Dupa o ora si ceva ajungem in locul mult asteptat. Nici nu mai stau pe ganduri si cobor repede din masina, admirand imensul vapor.
-Yeyyy ! Haideti ! Ce mai asteptati? Spun sarind in sus de bucurie.
-Ăăm...bagajele? Intreaba Kyla razand.

Ma apropii sa imi iau bagajele dar Rayn se ofera sa le care el.
-Lasa-ma pe mine, Larra.
-Pot si singura sa mi le car.
-Am zis sa mi le lasi mie, spune pe un ton care ma face sa ranjesc.
-Bine, fie,cedez eu intr-un sfarsit.

Ne urcam cu toti in vapor, iar o femeie tanara ne intampina explicandu-ne niste lucruri care se par a fi destul de importante, dar eu fiind fascinata nici nu aud ce zice femeia aia.
-Sa aveti o vacanta minunata. La revedere ! Spune si pleaca.
-Larra ai inteles ce trebuie sa faci nu? Ma intreaba tata.
-Da, am inteles. Defapt nu am inteles nimic, spun ulrima parte in gand.

Dupa doua ore in care ne-am ales camerele, am coborat la restaurantul care se afla la bord. Era o multime de lume pe vapor. De la bebelusi la oameni in varsta. Toti se distrau si se simteau bine.

Ne-am asezat si noi la o masa si am comandat ceva de mancare. Dupa ce am terminat, Rayn a insistat sa ne plimbam.
-Cum e vacanta? Iti place?
-Ce intrebare e asta? Normal ca imi place. E cea mai minunata vacanta pe care am avut-o. Tie cum ti se pare?
-Prezenta ta o face cea mai frumoasa !

Nu mai zic nimic pentru ca deja ma inrosisem. A sunat asa dragut cuvintele lui. Ne-am uitat la ocean minute in sir,am vorbit, am ras, ne-am plimbat, m-am simtit bine in preajma lui. Pana a venit mama si ne-a stricat momentul, spunandu-ne ca e destul de tarziu si ca trebuie sa mergem in camerele noastre.

Imi fac un dus, apoi ma pun in pat, adormind la gandul ca maine e ziua mea.




Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 08, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

365 de zileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum