Info Do Książki

13 2 0
                                    

Postanowiłam wypisać wam wszystkie gatunki jakie się w niej pojawią i kto kim jest, jeśli pojawi się nowa postać albo gatunek zostanie tu wciśnięty a o wszelkich lokalizacjach będziecie dowiadywać się w trakcie czytania :3

Nick - nastolatek który ma dar... Do pakowania się w wielkie kłopoty. Ma zielone oczy i czarne włosy oraz około 179 cm wzrostu. Jego najlepszym przyjacielem jest Springtrap.

Springtrap -  chyba nie trzeba przedstawiać.

Brakujący - tajemnicza postać o której wiadomo tylko tyle że ma śledzić Nicka i pracuje dla Wara czyli szefa nocnych łowców.

Nocni łowcy - istoty podobne do ludzi o płaszczkach przy szyji podobnych do tych co np u węży. Posiadają harakterystyczne dwa kły jadowe. Ich umiejętnością specjalną jest przybieranie dowolnej postaci oraz wyczulony węch. Uwielbiają zabijać w zasadzie robią to dla zabawy a jednego czego chcą to szybki rewanż na ludziach. Chodzą gdzie im się tylko podoba i trzymają się w grupach.

Lodoskrzydłe - podobne do ludzi harakteryzują je białe włosy bardzo bladą skura oraz błękitne oczy. Nie lubią krzywdzić są bardzo czułe ale nie ufne i płochliwe. Umiejatnascią specjalną jest przemienianie się w gada o lodowym oddechu w ich postaci posiadają 2 pary skrzydeł i kryształowe kolce przechodzące przez grzbiet, łuski natomiast mają białą barwę. Zazwyczaj trzymają się razem, unikają ludzi oraz trzymają się swojego mista ukrytego w górach.

Śmiercioskrzydli - wygląd jest ich różnorodny ale charakteryzuje je niesamowita inteligencja. Nie znany jest ich obecne miejsce mieszkania. Umiejętność specjalna to uleczanie się podczas walki gdy zdadzą komuś cios.

Radioaktywni - czarne istoty o jaskrawo zielonym grzebieniu najczęściej wielkie gady o 4 parach czerwonych oczu jednej parze skrzydeł potężnych skrzydeł które pozwalają na gracje w locie ale lekką niezdarność na ziemi. Umiejętność specjalna to śmiertelby gaz który wydobywa się z ich pyska przy każdym oddechu oraz plucie kwasem.
Znajdują się tylko na skarzonej ziemi.

Nocoskrzydłe - nie wiele wiadomo na ich temat po za tym że najczęściej są to osoby podobne do ludzi które zamieniają się w gady o galaktycznej barwie. Umiejętność specjalna to czytanie w myślach. Czają się tylko w wymiarze ludzi.

Piaskoskrzydłe - niesamowicie  agresywne istoty w zasadzie tak jak większość "ludzie"przemieniający się w gady o złotej barwie i 4 ogonach na końcu każdego jest kolce jadowy z innym jadem. Są tylko na wielkich pustyniach lub czasami placzą się w małych grupach po dolinie księżyca.

Cienie - Są w zasadzie wszędzie. Są cieche. Obeserwoją ludzi. Nie raz ze smutkiem czasem z radością.. Są jednak dla nich nie do zauważenia. Zazwyczaj unikają znajomości czy przyjaźni. Umiejętność specjalna znikanie oraz zmneianie kształtu tak jak Nocni łowcy.

Narazie to tyle a z czasem będzie się to zapełniać :3

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 06, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Załoga S - początek końca. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz