BİTTİİ!

39 6 0
                                    

-Nasıl ?(dalga)
-Ee yani mahalledeki okulda.(deli)
-Aynen Su'yun dediği gibi.(Arıza)
-What dedin gülüm?(dalga)
-Su kim be?(psikopat)
-Eee şey delinin gerçek adı.(arıza)
-Harbiden mi?(psikopat)
-E-evet.(deli)
-Neden gerçek adını duyunca rahatsız oldun ki?(fırtına)
-Şeyy o isimle en son ailem seslenirdi onlar ölmeden önce zaten kızları tanıyordum onlar bana deli derdi ben istemezdim  ailem ölüncede bana deli demelerini istedim yanii bana me zaman gerçek adımla hitap edilince ailem aklıma geliyo.
-Hee anladım ama birsey merak ediyorum.(dalga)
-Söyle gülüüümmm.(arıza)
-Sende ne bu delikanlı tavırları yav . Neyse hepiniz gerçek adını cok merak ediyorum.
-He tamam ben Bahar.(arıza)
-Ben nazlı.(bela)
-Ben eylem.(karanlık)
-Beni zaten biliyonuz Su.(deli)
-Tamam memnun olduk.(Siyah)
-Yaa sinemaya mı gitsek.(karanlık)
-Olmaz!(bagırarak Siyah)
-Neden ?(karanlık)
-Şey ben  eskiden gittiğim ingilizce kurstan bir arkadaşımla buluşucam o yüzden yani eğer istiyorsanız siz gidin.(siyah)
-Hee iyi o zaman biz gidelim.(karanlık)
-Tamam biz hazırlanalım o zaman.(arıza)
KIZLAR YUKARI ÇIKIP HAZIRLANMAYA BAŞLADILAR ERKEKLERDE YANI SİYAH GİTMEDI ÇÜNKÜ KIZLARI ERKEKLERIN YANINA GÖTURUP ORADAN GIDECEGI YERE GECEKTI. TELEFONUNU ÇIKARTIP BIRINI ARADI:
Siyah ve x konuşması.
S.Alo ?
X....... .......?
-Evet gelicem.
X....... ..... ..........
O SIRADA KARANLIK AŞAGIYA INER.
-Yaa aşkim gelicem ama biliyorsum ex manitam yakamdan düşmuyor.(fethi severlenden özür dilerim ama hikaye eyfete dönüyor)
X..... .... ............
-Ayrılamam o zaman bizim erkekler şuphelenir neyse hadi ben gelicem yarım saat sonra görüşürüz.
X..........
Karanlik butun konuşulanları duymuş be ağlıyarak koşup yukarı çikar.
-Karanlık sen misin ?!!(siyah)
KIZLARIN ODASI
Karanlık kapıyı çarpıp ağlayarak odaya girdi.
-Karanlıkk!(arıza)
-Karanlik iyi misin?(bela)
Birden odaya siyah girdi.
-Karanlik yanlis anladım valla!(siyah)
-Neyi yanlis anladim neyi ben senin ex sevgilinmisim bu yanlismi beni aldattigin sırf erkekler süphelenmesin diye ayrılmadığın arkadaşımın yanina gidiyorum diyip aşkının yanına gittigin Yalan mı?!(karanlik)
-Neee?(arıza)
-Ne dedin sen?(bela)
-Konuşsana Siyah konuşsanaaa! Yalan desene hadi şerefsiz bir piç degilim deseneeee!    Karanlik tokat atar .
-Simdi defol git burdan sakın birdaha yuzume bakma! BİTTİ!(karanlik)
-Karanlik yap-
-Suuusssss!(bela)o da tokat atar.
-Şerefsiz.(deli) o da tokat atar.
-Senin ne haddine bizim kardeşimizi ağlatmak .(arıza)o da tokat atar. Siyah odadan çikar . Karanlık ise lavaboya koşar. Kizlar peşinden gider ama yetişmez karanlık  çoktan lavaboya girip kapıyı kilitlemişdir.
-Karanlik cik hadi cik.(bela)
-Sakin ol ne olursun.(deli)
-Karan- hayir EYLEM çik.(arıza)
Karanlik lavabodan çıkar.
-Ben gidiyorum.(karanljk)
-Karanlik sen ne diyorsun?(bela)
-Karanlik degil EYLEM! O it en son Karanlık dedi ben birdaha bu lakabı kullanmam!!(eylem)
-Tamam eylem nereye gidiyorsun?(deli)
-Sakın sakın yine Fransa deme!(arıza)
-Evet Fransaya gidiyorum .(eylem)
-Yapma ne olur kal burada bizimle kal ! Ama gitme Karan- ee Eylem  (bela)
-Bak iste bu yuzden burada kalırsam hep eskileri hatırlıcam ve daha kötu olucam ne olur küsmeyin ama gidicem gitmek zorundayım.*eylem)
-Peki ama bizi unutma hiç degilse BİZİ.(Arıza)
-Asla unutmam belki birgün dönerim yine o eski neşeli kız olarak.((eylem)
-Belki hem dönünce gideriz sinemaya.(bela)
-Asla birdaha asla sinemaya gitmem.(eylem)
-Hey onun yuzunden kendini kısıtlama.(arıza)
-Ee kısıtlamıyorum iste Fransaya gidiyorum
Eylem internetten bilet aldı ve valizini hazırladı yarın gece 1.30 da gidiyordu. Kimseye gidecegini soylemeyecekti.
-Kizlaaarr!(eylem)
Kizlar hepsi birden eylemin odasına daldi.
-Nolduu?(kizlar (
-Gitmiyoruummm!(eylem)
-Aaaa yaşasııınnn!(arıza)
-Yess bee!(bela)
-Şükür yarabbi!(deli)
-Ya onun yuzunden sizden vazgeçemem (eylem)
-Eylem içses:hay gerizekalı gideceğini niye sakliyon zaten eninde sonunda öğrenecekler.
-Sus be simdi gidecegimi bizimkilere soylerler sonra siyah duyar planima comak sokar yapacak birsey yok .
-Icses.haklısın.
ERKEKLERIN EVI
........

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin