medyanın şarkısı çok hoşuma gitti:)
birkaç saat önce yaşananların aksine dışarıdan bakan biri için gayet sakin ve dingin duruyordum.
karakoldaydım ve o bebek yüzlü şeytanı izliyordum
onun gibi birinin yüzüne bakınca ilk başta aklınıza melek,kutsanmış,tanrıça ve benzeri şeyler gelmesi lazım. fakat onun içinde yatan büyük bir iblis var.
tamı tamına 3,5 yıldır bu katili arıyordum.
benim mesleğe atanalım 4 yıl olmuştu ve ben 4 yılımın 4/3'ünü onu aramakla geçirmiştim.64 kişiyi yaratıcı bir şekilde öldürmüştü ve ben onun jigsaw'ın takıntılı fanı felan olduğunu düşünüyordum.
ilk başlarda.....
kurbanlarını farklı bir yöntemle öldürüyordu aynı jigsaw gibi fakat bir farkı vardı.
o sadece kendine kadın kurbanlar seçiyordu.
ama onunda yüzü bir genç kız kadar güzeldi ve onun böyle bir şey yapmış olabileceği ihtimali aklımın ucundan bile geçmiyordu.
neden sadece kendine kadın kurbanlar seçtiğini anlayamıyordum.geçmişini öğrenene kadar
o beni tanımıyordu fakat ben onun hayatını sorsalar harfi harfine anlatabilecek bir durumdaydım.
bu bebek yüzlü şeytan kurbanlarıyla önce ilişkiye giriyordu. sonra ise kurbanları uyandığında bir odada karşılarında kan ağlıyormuş gibi duran bir maskeyle bir adam beliriyordu.
buraya kadar bir sorun yoktu.ama bundan sonrası...
kurbanlar genel olarak ağır bir narkoz etkisi yaratan bir şarap ile bayıltıldıkları için uyandıkları zaman başlarında tam olarak ölüm acısı veren bir ağrı vardı.
ve her şey bundan sonra başlıyordu.
kurbanlar sol kollarından bir sandalyeye bağlanıyordu ve karşılarındaki adam dümdüz bir şekilde önlerinde bulunan yuvarlak masaya bakıyordu ne bir ses çıkarıyordu ne de hareket ediyordu.
kurban masanın üstündeki şeylere bakmayı sonunda düşünebiliyordu.
masanın üstünde 2 tane bardak ve içerisinde su bulunuyordu 1 bardak kurbanın diğeri ise R.F.C nin önünde duruyordu 'R.F.C açılımı: reflection bu takma adı şu yüzden koymuştuk katilin jigsaw'a benzediğini düşünüyorduk.'onun yansıması gibi...'
ve masanın ortasında bir ilaç kutusu duruyordu ve içindeki siyah beyaz haplar masaya dökülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
under my skin/namjin
Fanfictionyıllarca takıntılı bir şekilde aşık olduğu çocuğu sonuna etkilemeye başlamıştı seok jin. ama bir problem vardı. seokjin bir mafyaydı. daha doğrusu onun dedesinin sağ kolu....