2. Bölüm

657 22 1
                                    

Aradan yıllar geçer Nefes okulunu bitirmiş ve kendi şirketini kurmuştur Nefes Memleketini çok ama çok özlemiştir dayanamıyordur artık Tahir ise Nefesin hasreti ile yanıp tutuşuyordur yıllardır birbilerine ulaşamadılar hiç görüşemediler Nefeste Tahiri çok özlemiştir uçak biletini almıştır ve Trabzona gitmiştir Ayrıca ortaklık kurduğu şirketin sahibi ile de bi Akşam Yemeği düzenlenmişti ve onun için gitmişti fakat Ortak olduğu Şirketin Tahirin abisine ait olduğundan haberi yoktur. Nefes Trabzona iner inmez önce Çivrada almıştır soluğu Tahir Nefesin Trabzona döndüğünden haberi yoktur ve oda Nefes gibi Çivraya gider çünkü Çivra ona öyle huzurlu geliyodur ki Denizin kokusunu her seferinde doya doya içine çeker o kokuyu içine çektiği zaman Nefesi sanki yanında gibi hisseder( Çünkü Nefeste Tahire Karadenizi yaşatır ) sadece bu da değil eskiden Nefesle de giderlerdi de ondan. Tahir de Çivraya gider ve orda oturmakta olan bi Kadın görür ve Tabi ki onun Nefes olduğunu bilmez ve onu tanımaz. Gidip Nefesin yanına oturur ve ona Selam verir.
Tahir: Selamün Aleyküm
Nefes: Aleykümselam
Tahir: Sende kimsun kadun başuna ne ediysın bu saatte ha burada?
Nefes: Denizin kokusunu içime çekmeye geldim, buraları özlediğim için geldim ve önemlisi burda çok özlediğim bi Arkadaşım olan Deli Tahir görmeye geldim ile buluşmaya geldim sanane Arkadaşım???
Tahir: Allah Allah kızım amma da riv riv ediysın ha... bi dakka bi dakka ne dedun Sen Deli Tahir mi Deli Tahir benum yoksa sen...
Nefes: Ne saçmalıyorsun be ne riv rivi ayrıca ben.... ne dedin Sen bi dakika Deli Tahir benim mi dedin yoksa sen Tahirrr...
Tahir: Nefes sen misun???
Nefes: Evet sende Deli Tahirsin o zaman vay be yıllar oldi haturladun mi ben döndüğümde burada buluşacaktık öyle de oldi Tahir seni çok özlemişim
Tahir: Bende seni çok özledim be Nefes gel buraya !!!
Birbirlerine sımsıkı sarılırlar

Nefes: Yarın öğlen Saat 12 de yine burda buluşalım olur miTahir: Olmaz mı be NefesNefes: Tamam o zaman yarın görüşürüzTahir: Ben bırakırum seni Otele Taksi ile falan uğraşma şimdiNefes: Yok Tahir gerek yok Arabam yakınlarda ha bu arada senin haber...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nefes: Yarın öğlen Saat 12 de yine burda buluşalım olur mi
Tahir: Olmaz mı be Nefes
Nefes: Tamam o zaman yarın görüşürüz
Tahir: Ben bırakırum seni Otele Taksi ile falan uğraşma şimdi
Nefes: Yok Tahir gerek yok Arabam yakınlarda ha bu arada senin haberin yok ben buraya taşındım temelli yani ben kendim giderim eve yinde sağol neyse ben artık gideyim yarın ortaklarımla akşam yemeğim var yarın çok yoğun olucağım neyse görüşürüz
Tahir: Hayde görüşürüz
Nefes gittikten sonra Tahirin yüzünde bi tebessüm oldu o kadar sevinmişti ki Nefesin dönmesine içi içine sığmıyordu

Evet arkadaşlar okuyanlar için söylüyorum diğer bölümlerin aynısını yeniden yazıyorum 7. Bölümden sonrası yeni bölümler olucak zaten biliyosunuz çok güzel şeyler var aklımda :)))))

Nefesle Tahirin Sevdası (Ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin