„Miláčku...?"
Lucius Malfoy pod pokrývkou prsty sledoval smyslnou křivku ramen, paží, boků a...
Tak moment!
Tady evidentně něco nesedělo!
Narcissa byla vždycky štíhlá, ale nikdy jí takhle netrčely kosti a odkdy, u všech rarachů, spává oblečená... v pánských kalhotách?
„C-je? Co-s-děje?" zamumlala teď jeho krásná žena zcela nepochopitelně rozespalým hlasem Severuse Snapea.
Lucius strnul.
Ve vší nenápadnosti stáhl ruku zpátky.
A silou vůle se přinutil otevřít oči.
„Ach Bože!"
Dobře ti tak! zaječel jeho mozek, beroucí zrovna perličkovou lázeň v přemíře včerejšího šampaňského.
„C-je?" zasyčel znovu Severus, bezvládně zhroucený na vedlejší polovině postele.
Tohle nemůže být pravda! problesklo Malfoyovi hlavou. Prostě nemůže... Je to jenom sen – bláznivý, zmatený, neskutečný... Když teď otevřu oči, probudím se doma ve Wiltshiru. Narcissa bude ještě spokojeně spát, skřítci připraví snídani; dozlatova opečené tousty, čerstvé máslo, pomerančový džem, nějaká vejce, slaninu, domácí sýr... a kávu, rozhodně hodně kávy... Takže teď se pěkně pomalu v klidu probudím a –
„Do čerta, Severusi! Co děláš v mé posteli!?"
Ředitel zmijozelské koleje jen neochotně pustil polštář, který si oběma rukama tiskl k pobledlému obličeji, a velmi opatrně pootevřel jedno oko, aby mohl prozkoumat okolní místnost.
„Ty jsi – koupil Tkalcovskou?" zamumlal nejistě zpod rozcuchaných tmavých vlasů.
„Cože jsem...?"
„– Takže asi ne," zavrčel bradavický profesor, známý svým bystrým úsudkem. „V tom případě ležíš ty v mé posteli," dodal s odporně pedantickou důsledností.
„Ach, Bože..." Lucius se odsunul jak nejdál to šlo, aniž by riskoval, že jeho hlava přitom nekontrolovaně exploduje. „A co v ní dělám?" zjišťoval mdle.
Profesor lektvarů si přitáhl pomačkaný hábit úžeji k tělu. „Nemám nejmenší tušení –"
Luciuse trochu uklidnilo, když shledal, že on sám má dosud oblečenou košili, tmavě šedé kalhoty a společenský hábit.
Společenský hábit? zpozorněl na okamžik, než jeho mozek tu informaci lhostejně odmávl a s rozkoší se ponořil zpátky do bublinkové lázně.
Se značným úsilím udržet žaludek ve stabilizované poloze se Lucius na posteli posadil. I tak byl po tomto náročném manévru nucen původní požadavek bohaté anglické snídaně přehodnotit na pouhou kávu. Silnou, horkou a hlavně úplně hořkou... Kdepak tousty nebo marmeláda... A proboha, hlavně ať před ním nikdo nezmiňuje to příšerné slovo slanina...
Severus Snape se mezitím také vymotal zpod deky, topornými pohyby unavené zombie se doploužil do kuchyňky a nyní se z ní vracel se skleněnou láhví, v níž se v jakémsi podivném nálevu vznášelo několik zelených čehosi, dosti podobných oněm odpornostem, které s oblibou vystavoval na poličkách svého kabinetu.
„Dáš si kyselou okurku?"
„Kávu, prosím," pootočil k němu Lucius hlavu s elegancí skomírající labutě.
ČTEŠ
Pro blaho školy a jejích studentů
FanfictionJednorázovka o tom, že věci nemusejí být vždy tím, čím se zdají. Zvláště, když se do hry zamíchají Malfoyovi... Narcissin Klub starostlivých matek... přemíra šampaňského, sherry a brandy... jedna dosud nepublikovaná věštba z tvůrčí dílny profesorky...