"Nem tekintettem magam vezérnek, inkább követőnek."-Charles Watson
2 hét telt el azóta a borzalmas és egyben jóleső nap után. A rendőrkapitány, aki egyben megerőszakolta, majd megölte öcsémet, aki valójában egy gyilkos hamis adatokkal, meghalt. A temetés során megbántam tettem, ám mégis, úgy éreztem megérdemelte az a szemét állat, amit az öcsémmel tett. A koporsót én magam vittem társaimmal. Legszívesebben el se mentem volna, de a munkám és a lelkiismeretem nem hagyott nyugodni.
2 után újra nagy nyomozásba kezdtünk a hírhedt verses fantomgyilkos, Anonymous ellen. Szokásosan leültem székembe, kezemben a nemrég vett és megszenvedett kávémmal, amit majdnem kiöntöttem, lassan harmadjára. El kezdtem gépelni a jelentéktelen ügyeket. "Fenn maradt a fán a cicám, kérem segítsenek." avagy "Kérem segítsenek, nem tudom felnyitni a telefonomat, mert egy hacker meghackelte!". Miközben ezt a sok szarságot begépeltem, egy ablak ugrott fel a képernyőre. Vörös volt, címe csak annyi volt: .red.. Egyetlen egy kérdés tett fel az ablak. "Do you like the red room?" Gondoltam magamban, biztos valami hülye hülyéskedik, hisz a rendőri adatbázist csak nem törhette fel valaki. Kicsit félve kattintottam az "Ablak bezárása." nevezetű gombra, azonban a gép, miután kinyomtam az ablakot, egy újabb kérdéssel visszatért. "Remélem tetszett a poén. Na de komolyra fordítva a szót. Ma, pontosan 12-kor találkozunk a Hell Gate hídnál. Ne merj késni, vagy mindenki úgy jár, akárcsak Manson. Világos? ~Anonymous.
Órámra néztem, 11:30-at mutatott. Mindenemet eldobva vettem fel zakómat és rohantam az autómhoz. Beszállva az autóba bekapcsoltam a szirénát, hogy mindenki helyet adjon nekem az úton. Lassan, de oda értem a megbeszélt időpontra és helyszínre. Egyetlen ember állt a hídon és az nem más, mint Anonymous.
~Szervusz Jackie. Rég találkoztunk, nem de?
-Mondd el, mit akarsz?
~Csak egy szimpla találkozó, a legjobb barátommal.
-Túlzás ez azért, nemde?
~Ugyan már. Nem lehet csak úgy találkozni?
-Téged nézve, inkább megölnél.
~Miért ölném meg a testvérem?
-Tessék? N jó..ez nekem már sok..- majd elővettem a revolverem és rászegeztem a pisztolyt. -kezeket fel, Anonym. Nincs kiút.
~Oh, dehogyisnem. Nincs vége Mr. Miller. A játék most kezdődik. - majd oda adta a kezeit, hogy rátegyem a bilincset.
-Jogában áll hallgatni. A bí...- félbe szakított az, hogy megremegtek lábaim, majd a földre estem.
~Én mondtam Jackie. Vigyázz jobban magadra. - egy telefont tett le mellém ami a 911-et hívta. Zsebembe tett egy kis cetlit, majd elsétált as híd végéhez. Jött értem a mentő, majd jött a sötétség.
YOU ARE READING
Egy gyilkos verse
Mystery / ThrillerTörténetünk a mai időkben játszódik. Főhőse Jack Michael Miller, kezdő nyomozó, de csomó ügyben segített már a profikkal. Ezúttal egy névtelen gyilkost kell megkeresni, aki az áldozatai mellé mindig egy idézetet hagy a hulla mellé. A gyilkos apró, b...