Gigi rosé
Hey ik ben Gigi ik ben de oudste van mijn twee zusjes. Trouwens ik ben een vampier, ik ben een vampier geworden door mijn zusje Elena. Ik heb nog een zusje Hayley. Elena is niet altijd vrolijk. Wij zijn nu hier in America, je komt er zelf wel achter waarom. Ik ben 19 jaar oud. En ik ben half Mexicaans en half Puerto Ricaans.
Elena Petrova
Hai ik ben Elena de middelste. Ik ben 16 jaar bijna 17. Ik ben half Cubaans en half Mexicaans. Ik en mij zus en zusje zijn hier in America, als je de verhaal verder leest weet je wel waarom. Ik ben ook een vampier, maar niet zomaar een namelijk een Original de eerste dus. We hebben een hele gecompliceerde leven. En je weet meer als je de verhaal gaat lezen zoals ik al zei. Ik wil er liever ook niet over praten.
Hayley Marshall
Hallo ik ben Hayley. Ik ben de jongste van mijn twee zussen. Ik ben 14 jaar, en ik ben half Mexicaans en half Cubaans. Ik ben wel blij dat ik en mijn zussen de keuze hebben genomen, om naar America te gaan. Als dat niet was gebeurd hadden we een hele andere leven. En trouwens ik ben een weerwolf de enigste van mijn twee zussen.
Joel Pimentel
Hey ik ben joel. Ik ben 19 jaar oud en ik ben Mexicaans. Ik heb een jongere broertje Gabriel. En een beste vriend die ook voelt als een broertje Erick. Eh... trouwens ik ben ook een weerwolf. En we hebben 3 meiden ontmoet, en ik begin denk ik die blonde leuk te vinden. Gigi heet ze.
Erick Brian Colon
Hai ik ben Erick. Ik ben 17 jaar oud, en kom uit Cuba. Ik ben een weerwolf net als mij andere twee vrienden. Die al broers voor mij zijn. We zijn samen opgegroeid, en hebben heel veel samen mee gemaakt. En ik ben heel blij dat wij elkaar al van klein af aan kennen.
Gabriel Pimentel
Hallo ik ben Gabriel. Ik ben 15 jaar, en ik ben Mexicaans. Maar leef samen met mij broer en vriend in Miami. Nou eigenlijk noem die vriend ook maar een broer. We zijn hier in Miami drie hele mooie meiden tegengekomen. Nu zijn wij hele goeie vrienden. Maar ik hoop dat ik en Hayley meer dan vrienden worden.
JE LEEST
Running from the death
AdventureEr zijn drie meisjes die van uit Mexico naar America zijn gegaan. Dat is omdat Elena de middelste moest trouwen. En dat wou zij natuurlijk niet, dus is ze met haar twee zusjes Hayley en Gigi naar America gegaan. Nou eigenlijk zijn ze nichtjes. Maar...