Run away

44 3 2
                                    

Elena p.o.v
"Amara Amara" schreeuwde mij familie." Ja wat is er?" Vroeg ik. "We moeten iets me je bespreken" zeiden ze.
"Oké wat dan? "Amara je moet gaan trouwen." "Moeder, vader? Is deze zin waar? Ik wil niet trouwen met iemand die ik niet ken" zei ik bijna schreeuwend. "Nee het is zo en klaar" zei mijn moeder. Later op de dag kwam ik huilend de kamer binnen, en vroegen Isabella en Sara bezorgt wat er was. En natuurlijk vertelde ik hun gelijk alles. En ze begrepen me. "Weet je wat we gaan gewoon naar America toe maar niemand mag het weten" zei Sara. "Oké dan heet Amara Elena en Sara Gigi ik heet dan wel Hayley" zei Isabella (Hayley). Eh.. wat ik ben bijna jarig" zei Amara (Elena). "Daar heb ik wel een idee voor" zei Sara (Gigi).

America
Oké dus uiteindelijk hebben we een hele plan gemaakt. Dus we zouden zeggen dat we een dag, voor de bruiloft bij Sara (Gigi) zouden blijven slapen. Maar vanaf daar gingen we weg rennen. En de plan was dat we naar America gingen."Gigi Elena schiet op" zei Hayley. "Eh... Isabella (Hayley)" zei Amara (Elena). "Je moet ons pas in America zo roepen". "Ja weet ik maar ik vond het gewoon leuk om het te proberen" zei Isabella (Hayley).

                     6 weken later
Oké dus we waren in America al 6 weken lang. We werden tegelijkertijd ook gezocht door onze familie, onze leven was nu super gecompliceerd en we hadden vooral elkaar nodig. In America hadden we ook al een klein huisje voor tijdelijk. Om nou ja in te wonen totdat onze echte huis klaar was. Morgen is onze eerste school dag, we zijn super bang dat we gevonden worden. Maar we zijn verplicht om naar school te gaan. Nou ja Gigi eigenlijk niet want zij is al 19 jaar. Maar zij gaat ook niet, alleen ik en Elena. Wij kunnen er ook niks aan doen dat we nog minderjarig zijn.

The first school day
Ik liep me klaslokaal binnen en ik schrok, want een rare vrolijke docent pakte ineens mijn schouder." Oké oké leerlingen dit is Hayley Marshall" zei die luid. "Eh.... ja dit ben ik mag ik nu zitten alsjeblieft?" vroeg ik. "Ja eh.. we moeten nog partners vormen voor de opdracht" zei die. "Hoeft niet ik ga wel alleen" zei ik. "Nee mevrouwtje jij gaat met.. ja Gabriel Pimentel" zei die. "Wie is Gabriel?" vroeg ik. "Ik ben Gabriel" en er kwam een super leuke jongen voor me staan. Ik wist niet wat ik moest zeggen dus ik liep maar weg. "Hayley toch?" vroeg die mij. "Ja ik denk niet dat we de opdracht hier op school afkrijgen,  dus zullen we het maar bij mij thuis doen? vroeg ik. "Ja oké bij jou" "Ja bij mij" onderbrak ik zijn zin. "Oké hier is me nummer app me het adres maar" zei hij. "Oké doei" zei ik en liep al weg.

Elena p.o.v.
"Zo Elena Petrova mag samen werken met, eh... Erick Brian Colon" zei de docent. "Meneer sorry met wie moet ik gaan samen werken?" vroeg ik hem. "Met hem" en ik zag een super leuke jongen voor me. "Hey ik ben Erick" zei die. "Ha je meent het niet" zei ik. "Sorry je hoeft niet zo chagrijnig te doen" "Ja ik bepaal zelf wel wat ik doe kom naar mij huis toe, hier is me nummer ik app je de adres wel" zei ik geïrriteerd. "Eh... oké we maken het bij jou thuis wel af" riep Erick terwijl Elena al weg was gegaan.

Gigi p.o.v
Oké Elena heeft zolang naar deze dag uit gekeken. Nou een paar dagen geleden werd ze een vampier, en heeft mij ook veranderd. Daarom is het dus ook beter dat we hier in America zijn. Anders was de familie er al lang al achtergekomen. Ooh... en trouwens Hayley is een weerwolf. Elena word 17.
Hayley is eerder uit dan Elena dus ze helpt me met het organisatie. "Hey Gigi" zei ze. "Hay" "Gigi voor school moeten we een opdracht doen dus mag die gene hier komen " "Maar vandaag is het Elena's verjaardag, maar oké deze ene keer begrepen" "Ja" "Daar is hij vast" en de deur bel ging. "Hij Hayley hij pendeja" zei ik. En natuurlijk deed zij de deur al open. Hij was niet alleen maar had twee jongens mee.

"En

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"En... wat doen die twee hier" zei ik. "Ik heb geen tijd voor dit Hayley Elena is bijna uit" "En wie zijn hun" vroeg Hayley aan Gabriel. "Ik ben hier voor Elena wij moeten een werkstuk maken" zei Erick. "En wat doe jij hier" vroeg Gigi droog aan Joel. "Ik ben hier gewoon voor mij broertjes" zei die. "Ooh.. dus we hebben hier de hele familie" zei Gigi. "Oké dus ik moet nog de taart van Elena gaan kopen Hayley" "Ik kan wel met je mee" zei Joel. "Waarom zou je ik ken jou niet eens" zei ik. En toch kwam die achter me aan. "Weet je dat je eigenlijk heel mooi bent zij Joel" "Uhmm eh.. je kent me amper" zei Gigi. "Weet je wat vergeet wat ik net zij ja" zei Joel.

Home
"Eh.. Gabriel zullen we beginnen?" Vroeg Hayley. "Met de opdracht?" Vroeg Gabriel. "Nee dat doen we morgen, help me nou maar met het voorbereiden voor mijn zus haar verjaardag" zei Hayley. " Hayley" begon Gabriel. "Ja" zei Hayley. "Ik moet je wat" en Erick onderbrak ze zin."Hayley Gabriel Elena komt eraan" zei die. "Lijd haar af" zei Hayley. "Oké" zei Erick en ging haar afleiden."Waarom ben je al zo snel gekomen voor de opdracht?" vroeg Elena. "Gewoon daarom, maar ik hoorde dat het je verjaardag was dus gefeliciteerd" zei Erick. "Ja ik feliciteer mij zelf ook met mijn verjaardag" zei Elena. "Eh.. Elena ik weet dat we elkaar niet lang kennen eigenlijk pas een dag, maar" "maar wat?" vroeg Elena aan Erick. "Maar niks laat maar" zei die. "Oké raar" zei Elena.

Hayley p.o.v.
"Gabriel wat wou je zeggen?" vroeg Hayley nieuwsgierig. Gabriel dacht even na en zij dan. "Niks niks belangrijks ik zeg het wel later" zei Gabriel nerveus. "Oké denk ik" zei Hayley. "Hey Gigi heb je de taart?" vroeg Hayley toen Gigi binnen kwam. "Ja ben jij klaar met het versieren enzo?" vroeg Gigi. "Ja dan mag Elena nu komen" riep Hayley zodat Erick haar zou horen. "Elena kom mee een verrassing van je zussen wacht op je" zei Erick. "Wat oké" zei Elena terwijl ze meegetrokken werd. "Surprise" zei iedereen toen Elena binnen kwam. "Hahaha bedankt echt Gigi en Hayley" zei Elena. "Moet je nou huilen?" vroeg Gigi lachend. "Wat nee hoe kom je daar op ik bedoel ik huil niet" zei Elena. En iedereen lachte en dat was echt de beste avond. De hele avond was het gezellig. En waren ze met ze alle.

Running from the death Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu