Before.....

14 1 2
                                    

Gabriel's p.o.v.
Ik stond op en nam een douche. Na de douche deed ik mijn kleren aan, en ging ik naar beneden. "Hey" zeiden Hayley en Gigi tegelijk terwijl ze op de bank tv aan het kijken waren. "Hey" zei ik. "Gaan we vandaag nog wat doen?" Vroeg Elena toen ze binnen kwam. "Ja ze heeft gelijk we doen bijna nooit wat" zei Joel. "Hmm eigenlijk heb ik niet zo een zien" zei Erick. "Ohh maar je hoeft niet mee hoor, niemand heeft jou gevraagd" zei Joel geïrriteerd. "Oké klaar genoeg" zei Gabriel. "Ja hou op pendejos" zei Gigi. "Oké rustig" zei Hayley. "Emm gaan we nog wat doen of..?" Vroeg Elena. "Weetje vertellen jullie maar beter over hoe jullie vampieren en weerwolven zijn geworden" zei joel. "Ja lijkt me heel interessant" zei Erick. "Um oké" zei Gigi.

Hayley's p.o.v.
"Em het is super gecompliceerd maar oké" zei ik. Het begon allemaal toen Elena moest trouwen, en dat wou zij niet. Dus besloten Gigi, Elena en ik weg te gaan naar America. Maar daar was Elena haar vader het niet mee eens dus... vermoorde die Elena. Nou dagen later werd ze waker, en zag ze mij en Gigi in de bos helemaal alleen en we huilenden" vertelde Hayley. "Oké dus uiteindelijk kwamen we ergens aan en wilde een enge man, ehh hij wilde mij doden" zei Gigi. "En ik vermoorde hem en zo werd ik een weerwolf. Gigi moest alsnog dood gaan dus gaf Elena haar haar bloed, en Gigi werd ook een vampier de tweede Elena is de eerste" zei Hayley. "En ik ben de eerste weerwolf.." zei Hayley."Dus dat betekent dag je meer dan ons kan als weerwolf?" Vroeg Erick. "Ja" zei Hayley."Dus jij bent sterker dan ons haha" zei joel lachend. "Ja dat is waar" zei Hayley. "Jep ze heeft gelijk" zei Gigi. "Okeeee wist ik niet" zei Gabriel. "Nou dan weet je het nu" zei Elena.

"Gig gaan we nog met cnco op tournee??" Vroeg Hayley. "Emm nope sorry Joel en Erick gaan ook niet het is versteld, naar een andere keer of zo" zei Gigi. "Aahh oké....." zei Gabriel. "Ja leuk allemaal bye ik ga komen jullie mee?" Vroeg Elena aan Hayley en Gigi. "Waar naar toe?" Vroeg Gigi. "Shoppen gewoon iets uit deze huis!" Riep Elena. "Oké rustig we komen er aan" zei Hayley.

Later
Oké dus de meiden waren aan het lopen. Op weg terug naar huis totdat ze aan kwamen, in een donkere en enge steegje. En er werd daar een schiet partij gehouden de meiden, ze probeerde weg te rennen. Maar het lukte ze niet en op het laatste moment werd..... Hayley geschoten met een zilveren kogel en ze moest bijna dood gaan. Dus Elena had geen andere keus dus gaf ze Hayley haar bloed.
En werd Hayley zo een hybrid.....

Later at home"E-Elena wat is er gebeurd met me?" Vroeg Hayley

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Later at home
"E-Elena wat is er gebeurd met me?" Vroeg Hayley. "Hayley je bent nu een hibrid" zei Elena. "Ja Hayley dat houd in dat je een weerwolf en vampier, in een je bent dus allebei" zei Gigi. "Wow vet cool man wtf is er met me gebeurd?" Vroeg Hayley schreeuwend. "Dat wat Gigi dus zei" zei Elena. "Hou je bek je moet blij zijn cool man, je bent weerwolf en vampier een hibrid dus plus... je bent ook nog  de original weerwolf" zei Erick.

Later
"Hey" zei Erick. "Hey" zei Elena. "Emm ik wou praten over die ene keer" zei Erick. "Wat welke ene keer?" Vroeg Elena. "Je weet wel de ene keer dat ik heel dicht bij jou stond. En we waren op het punt om te gaan kussen" zei Erick terwijl die dichterbij kwam en haar kuste. "Wtf"  zei Gigi. "Wat he wat" zei Gabriel. "Emm doei ehh ik moet gaan" zei Elena. "Ja bye doei ehhhh doei ik ga nu echt gaan" zei Erick. En ze gingen allebei zo snel als mogelijk is weg. "Okeeee" zei Gabriel. "Ja doei" zei Gigi. "Hola princesa" zei Joel. "Hola prinso" zei Gigi. En ja dat toen gingen ze weer zo als altijd tv kijken.

Hayley's p.o.v.
"Hey" zei ik. "Hey emm Hayley ik moet met je praten. " zei Gabriel. "Jaa wat is er?" Vroeg ik. "Ik moet met je praten over, toen we die filmpje zaten te kijken     Toen wou ik je weer kussen" zei die. "Ehh sorry" "Nee nee je mag toch gewoon zeggen wat je voelt en dat had ik dus ook. En ik weet niet wat moeten we er nu mee doen?" Vroeg ik hem. "Em ik weet we kunnen" zei die zonder hem zin af gezegd, want Hayley onderbrak hem. "Ik ik denk dat we gewoon vrienden moeten blijven vind je niet" zei ik. Hij teleurgesteld nar beneden. "Wat wou je iets anders zeggen?" Vroeg ik. "Nee ehh ja dat vind ik ook" zei die. "Ja oké" dan zie ik je morgen" zei ik. "Ja doei" zei die. En ik ging op me bed ploffen wat had ik nou gezegd. Gewoon vrienden nee nee nee ik wil meer dan gewoon vrienden. "Hey" zei Elena. "Hay" zei ik. "Wat is er heb je ruzie met Gabriel?" Vroeg ze aan mij. "Nee nee integendeel het gaat heel goed tussen ons" zei ik. "Ohh dus jullie zijn een stel nu?" Vroeg ze. "Nee geen stel maar vrienden" zei ik. "Ha jij en Gabriel vrienden" zei ze. "Ja ja we zijn beste vrienden" zei Hayley. "Hahahah" "Elena wat is er waarom is dit zo grappig" "Gewoon" "Ja gewoon volgens mij roept Erick je" zei ik. "Ja echt oké doei dan" zei ze.

Running from the death Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu