Bu bölüm sadece Svtfoe ile ilgili değil,tüm çizgidiziler,filmler,diziler,kitaplar,animeler...aklınıza gelebilecek her şeyle ilgili.
Örnek veriyorum,siz bir yazarsınız ve bir kitap yazacaksınız.Konunuz belli,karakterleri oluşturmaya başladınız.Ana karakteriniz kızsa diğer ana karakter erkek oluyor ya da tam tersi.Ben iki ana karakterinde erkek olduğu ya da iki ana karakterinde kız olduğu çalışmalara rastladım tabiiki ama çok değil.
İnsanların,o iki ana karakterin arasında illaki bir aşk olacak takıntısı var.Bunu en iyi örneği ile Türk dizilerinde görebilirsiniz.Ana karakter kızmı haaa o zaman diğer oğlan onun sevgilisi olacak falan.
Mesela Mabel ve Dipper.İki ana karakter ve KARDEŞLER.(Shipleyenlere bir lafım yok.)fakat ana karakterlerin aşk yaşamasıda kardeşlerde bir dursun yav.
BURDAN DEAN X SAM WINCHESTER'cılara selamlar.
Svtfoe'de de bu geçerli.Ana arakterlerin arasında son sezonlar hariç öyle çok abudik gubudik olaylar olmamıştı.Bir dans etmeleri vardı bi de anca sarılıyorlardı yani.
Bİ SALIN ŞU ANA KARAKTERLERİ.
Bir kız bir erkek ana karakter arkadaş olamazmı?Kim ve Ron mesela.Arkadaş olarak ne güzeldiler gittiler sevgili yaptılar.
Bu topluma lanse edilen bir kız ile bir erkek arkadaş olamaz mesajı.
Onlar sadece sevgili olabilirler.
ZATEN BİZ ANA KARAKTERLER SEVGİLİ OLMAYACAKSA NİYE İZLİYORUZKİ YHAAAA
DİĞİLMİ YANEEE
Medya:Bitirin artık şu diziyi daha yeni sezon yapıyolar awk.
Neyse BB