"Bhai.... "

20 4 0
                                    


(Alishbah ki ek dam say ankh khulti hai, to dekhti hai k Shahzil ki 5 missed calls ae hui hoti hain... wo usay Call back krti hai... )

Alishbah: Asalam o alaikum! kesay hain Shahzil bhai?

Shahzil (Neha ka beta ): Walikum asalam! meri guriya kesi hai? my to thek hun alhamdulilah..

Alishbah: kesi lg rhe hun apko? or kesa hona chahiay apki behn ko?

Shahzil: kia bat hai meri jaan! btao bhai ko kia hua hai?... esay q bat kr rhe ho? kisi nay kuch bola hai? meri Guriya to boht pyari hai, samjhdar hai or us ki samjh pr mjhay pura bharosa hai...

Alishbah: is bharosay ka shukriya bhai... or may kesi hongi? ya wo behnain kesi hoti hain? jin k bhai un say door hotay hain? ap or Umer he to meray kareeb hain jin pr mjhay etimad hai... may kesay thek hongi... jub behn ko chahoun dena walay bhai sath qadm ni milatay to behnon k qadm dagmaga jatay hain... wo ya to rasta bhool jati hain ya phr ghalt rastay pr chalti hain... chal chal k thak jati hain or phr gir jati hain...

Shahzil: Allah rehm kray! Alishbah is tarah bat na kro ... hum majboori may hain yahan.. humara b dil ni krta sub say door rehnay k liay... bs ye perhai khtm ho to hum ajaen gay apni behn k pas... bs kuch hafton ki bat hai.... 

Alishbah: kia sachmay? kuch hafton may aplog ajaen gay?

Shahzil: han meri jaan! hum arahay hain bs samjho... bs khush raho... tmharay dono bhai akr wapis, tmhari udasi mita dain gay In shaa Allah!... chalo ab may chalta hun.. Class ka time horha hai...

Alishbah: Chalain thek hai... Umer ko meri taraf say pochiay ga... Come Back Soon... Allah Hafiz..

Shahzil: Allah Hafiz...

(Shahzil say bat kr k Alishbah ka kafi dil halka hogaya, boht pursukun or mutmaen si hogae the..)

)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
"Hudud e Mahdood... "Where stories live. Discover now