A nagy sötétség

21 0 0
                                    

Az órák teltek a munkahelyemen egyszer csak hirtelen elment az áram az egész épületben.Egy fura érzés fogott el megint mint reggel, mintha valaki megint lenne a hátamnál de most előttem is sötét lett,mintha letakarták volna a szememet vagy egy különleges erővel megvakítottak volna, de nem csak engem,hanem egy munkatársamat is és mintha hurcolt volna valakik minket valahova….

Pár óra múlva : egy ismeretlen szobába ébredtem mellettem sok ember  meg csontvázok is .Hova kerültem én ???!!! mondtam magamban.Az arcom már eléggé vörös volt és rémült már a sírás határán álltam amikor megláttam Nencyt a baratnőmet aki egyben a munkatártsam is volt .Mellettünk pár méterre láttam pár embert akik még félig éltek csak vért köpködtek mert annyira ütötték őket vagy olyan erővel hatottak rájuk ,hogy vért köpjenek vagy kivették valamelyik szervüket vagy ami még rosszabb hamarosan meghalnak.Szervkereskedőknél lennénk egy olyan szervkereskedőnél akiknek vannak különleges képeseggei vagy zombi telep??gondoltam magamban .Nem gondolkozhattam sokáig de féltem attól is hogy ez egy csali amivel megakar minket is ölni.De ahogy végig néztem a sebesülteken tudtam,hogy szüksegük van egy kis segítségre.Amint odamentem...

vértől izzadva Donde viven las historias. Descúbrelo ahora