Amint az új városba értem kerestem egy boltot, ám éreztem már a vonatról leszállva mintha valaki figyelne, tehát elkezdtem gyorsabb lépésre váltani. De még mindig jött utánam mondom oké ez is egy jó város lesz. Még mindig maradt ugyanaz a munkahelyem szóval vissza kellet így is úgy is utaznom a régi lakóhelyemre de ugyanúgy Portlandeilandbe maradt a lakásom amit ma próbálok keresni és e miatt vagyok most itt. Ezért vagyok szabin. Miután találtam egy boltot gyorsan bementem oda és így reméltem hátha nem jön utánam az az alak. De nem így történt az alak még így is jött utánnam végig a boltba. Gondoltam nem engem követ elvégre bárki jöhet ilyen gyorsan mint én és bármikor bejöhet ebbe a boltba. De akkor is pont engem követne tuti engem követ és megint el akarják venni a szerveim egyszer már majdnem elvettèk de akkor sikerült meglógnom a barátommal együtt de most már nem fog menni szerintem de reménykedjünk. Na mindent megvettem amire csak szükségem volt. A nyomkövetőm még a boltba van és nézett még nagyon valamit így amint kiértem a boltból elkezdtem futni és a végén ott kötöttem ki hogy egy folyó elején állok. Fordultam volna megfele amikor az üldözőmmel találom magamat szemben . Kezemben a táskámmal ledermedek.mit tegyek ?Merre szaladjak ?mivel tudnám megmenteni az életemet? Míg ezen gondolkodok az üldözőm egyre közelebb jön, és én még mindig dermedek.Nem tudom mit akarhat tőlem de én még élni akarok.Eszembe jut hogy a táskában van egy jó pár éles dolog hátha találok benne kést is ,kutatni kezdek mind e közben egyre jobban közeledik szinte már a számba érzem az üldözőm szagát és lépteit. Ahh megvagy mondom magamban a késnek és hirtelen bele döföm üldözőm hasába majd elkezdem a szívbe is dönfögetni hogy biztos legyen számára a halál.
VOCÊ ESTÁ LENDO
vértől izzadva
Mistério / SuspenseKi gondolta volna hogy léteznek még mitikus lények. Egy átlagos nap tele átlagos rutinokkal míg nem.....