Pov Sandra
Kuba przez cały ten pobyt na plaży zachowywał się dziwnie. Może coś się stało jak mnie nie było? Nie wiem, aktualnie siedze z Michałem i Kubą u mnie w domu i oglądamy film. Nie zgadniecie jaki! Tak! Horror! Oczywiście kto to wybrał? Michał. Nienawidzę horrorów on to zrobił specjalnie! Siedzymy wszyscy na kanapie. Ja oczywiście po środku żeby się do każdego przytulać. Kuba wogóle się nie odzywał tak jak by był na mnie obrażony. Nagle na ekranie wyskoczył jumpscare (Nie wiem czy dobrze napisałam) od razu wtuliłam się w Michała. Kuba na nas zerknął i przewrócił oczami no kurwa co z nim?!
- Wiecie co idę do toalety. - powiedział trochę wkurzony i poszedł na górę do toalety.
- Michał? - muszę się go spytać czy coś się na serio stało.
- Hm? - zamruczał i przeniósł swój wzrok na mnie.
- Co się dzieje z Kubą? Od naszego przyjazdu z plaży dziwnie się zachowuje. - Michał tylko zaprzeczył głową. On kłamie! On coś wie! - Michał nie kłam ja wiem że ty coś wiesz. - Michał przewrócił oczami i spojrzał na mnie.
- Nic nie wiem naprawdę. - I tak mu nie wierze. Po kilkunastu minutach przyszedł Kuba i usiadł tym razem na podłogę. Em aha?
- Kuba usiądź na kanapie. - powiedziałam.
- Nie dzięki zostanę tutaj. - powiedział znudzony. Kurwa jak ja mu zaraz przyjebie. Dobra on taki jest? To ja tez taka będę! W jakiejś minucie filmu zasnęłam.
Pov Michał
Sandra zasnęła mi na ramieniu. Wziąłem dziewczynę delikatnie na ręce i chciałem ją zanieść do pokoju ale problem był taki że nie wiem gdzie jest jej pokój.
- Em Kuba? gdzie jest jej pokój? - Kuba się nawet nie spojrzał tylko odpowiedział znudzony. - Na górze po prawej. - Nic nie odpowiedziałem tylko zaniosłem ją do pokoju. Położyłem ją delikatnie na łóżko i przykryłem kołdrą. Chciałem już wychodzić ale dziewczyna się przebudziła.
- Michał. - powiedziała cicho.
- Tak? - spytałem podchodząc do jej łóżka.
- Zostań ze mną. - powiedziała cichutko. Tak jak chciała tak zrobiłem polożyłem się koło niej i przykryłem się kołdrą ona za to przesunęła się bliżej i się do mnie przytuliła, przeszły mnie przyjemne dreszcze. Po kilkunastu minutach zasnąłam.
Pov Kuba
Siedziałem tak oglądając film do końca. Zastanawia mnie jedno czemu Michał nie wrócił z góry? Wyłączyłem laptopa i go zamknąłem. Wstalem z podłogi i udałem się na górę do pokoju Sandry. Podszedłem do drzwi i je delikatnie uchyliłem. Zobaczyłem tam Sandrę przytulającą się do Michała. Coś we mnie pękło zamknąłem drzwi i poszedłem do łazienki. Zamknąłem drzwi na klucz i usiadłem na kafelkach. Czemu ona woli go? Czemu nie mnie? Nie wiem czemu tak raguje na to, Przecież nie jesteśmy parą ale jednak gdy widzę ją z innym to coś we mnie pęka. Muszę to zrobić. Wyjąłem ostre narzędzie z kieszeni i przyłożyłem sobie do ręki. Jedna kreska za to że woli go.
Druga kreska za to że cię nie kocha.
Trzecia kreska za to że się tak przejmuje. Krew spływała po mojej ręce. Umyłem rękę i udałem się do salonu. Położyłem się na kanapie i zasnąłem.Pov Sandra
Obudziły mnie promienie słoneczne. Moja biedna twarz, odwróciłam się i zobaczyłam Michała. Wystraszyłam się i pisnełam oraz spadłam z łóżka.
Co on tutaj robi?!- Nic ci nie jest? - spytał zaspany.
- Nie, ale co ty tutaj robisz?!
- Sama kazałaś mi się tu położyć! - powiedział i się zaśmiał.
- Serio? Ja nic takiego nie pamiętam.
- Może gadałaś przez sen - ponownie się zaśmiał.
- Może, a tak wógole jest jeszcze Kuba?
- Nie wiem. - powiedział a ja wstałam i zeszłam na dół. Na dole Kuby nie było weszłam jeszcze do kuchni. Na balacie leżała kartka. Wzięłam ją do ręki i przeczytałam.
Kochana Sandro
Wyszedłem szybciej bo musiałem coś załatwić. Mam nadzieje że się nie gniewasz.
Twój Kuba
______________________________________
Kochani! Powracam! Jeżeli chcecie możecie zadać mi jakieś pytania. Albo do mnie albo do bohaterów tej książki! 😘😘 Kocham was 💓🔥
CZYTASZ
Wybacz mi (M.R) (Zawieszone)
Fanfiction- Proszę wybacz mi...- powiedział smutno. - Jak mam ci wybaczyć? - spytałam ze łzami w oczach. - Byłem chujem i żałuje. Wybacz mi proszę. - powiedział smutno. - Niby czemu mam ci wybaczyć? - Bo cię kocham.