A kocsiból nézve a fák csak úgy suhantak el mellettünk, a szívem pedig egyre gyorsabban diktálta az ütemet.
Egyetemre fogunk járni, a Sina Egyetemre, ami a legjobb az összes közül. Mikasa és Armin más szakra fog járni mint én, ezért keveset találkozunk majd. Én festészetre, Mikasa rendészetre és Armin biológiára.
Az autó egy éles kanyart vett, ami miatt Mikasa rám dőlt. Rámosolyogtam, és tovább néztem ki az ablakon.
Az egyetem előtt voltunk, megállt a kocsi, és mi szinte egyszerre pattantunk ki. A csomagjainkat megkapva elindultunk az építmény felé. Egy hosszú, fehér épület, négyemeletes, barokk remekmű.
Az emberek az udvaron beszélgettek, voltak, akik a fák alatt zenélgettek, akik olvastak, és akik máris flörtöltek. Beléptünk az ajtón és egy egyszerű folyosó fogadott, tele poszterekkel, szekrényekkel és termekre nyíló ajtókkal.-Izgulok-suttogta Armin.
-Mi is -mondtuk egyszerre Mikaval és elröhögtük magunkat.
-Vegyük fel az óráinkat és a szobánk kulcsát, és nézzük meg, ki lesz a szobatársunk-mondtam, és átkaroltam őket.
Az egyik teremben kellett felvenni ezeket, egy mogorva hölgy segített nekünk. Én a 24-es szobát kaptam és megmondta a hölgy, hogy nincs szobacsere . Elköszöntem a többiektől, és a kollégium felé vettem az irányt.
Huszonnégy, huszonnégy ..áh megvan. A kilincset lenyomtam és kinyílt a szobaajtó, ami azt jelentette, hogy már itt van a szobatársam. Óvatosan nyitottam ki, és beléptem. Nem láttam senkit. Tökéletes rend volt bent. Beljebb mentem, és megpillantottam egy bőröndöt a jobb oldali ágynál, odasétáltam a másikhoz, és a bőröndömet letettem. Kinyitottam, és elkezdtem az én felemen lévő szekrénybe bepakolni.
Zörgölődést kezdtem hallani a fürdőből. Elindultam a hang irányába, és megláttam, ahogy egy nálam alacsonyabb fiú ugrál a szekrénynél, és probálja levenni a szivacsot. Odamentem, fölötte átnyúltam és levettem.-Tessék- nyújtottam oda neki. Önkéntelenül is mosolyognom kellett az előbb látottakon, aranyos ez a fiú.
-Nem kértem a segítséged-kikapta a kezemből a szivacsot, és beledobta a vödörbe.
-Tudom , hogy nem kérted ,de én szerettem volna neked segíteni.
-Mi vagy te szeretet szolgálat? Foglalkozz a saját dolgoddal ! -fogta magát és kiment a vödörrel együtt.
Visszamentem az ágyamhoz és folytattam a pakolást , eközben a törpe takarított. Egy tisztaságmániással van dolgom. Hmm...kell nekem .
YOU ARE READING
Eren x Levi ♥️💘💝👨❤️👨
Teen FictionEgyetemre járok. Festészetre. És belezúgtam a szobatársamba. Alacsony és mogorva, de ellopta a szívemet .