3. fejezet

376 46 4
                                    


Amikor reggel felébredtem, Levi már nem volt mellettem az ágyon, pedig reméltem, hogy egymás karjaiban kelhetünk.
Felültem az ágyon, majd elindultam a fürdőszoba felé, de ekkor meghallottam  bentről a víz csobogását, ezért megálltam. Biztos, hogy zuhanyzik.
És én mindenképp látni akarom.
Nem gondolkodtam, gyorsan lenyomtam a kilincset és beléptem.
A zuhanykabinban tartózkodó Levit, az eltolható ajtó takarta el előlem, de a testének körvonalai így is átrajzolódtak.
Valószínűleg Ő is látott valamennyire, mert idegesen kezdte leordítani a hajamat a fejemről:

- Te mégis mit művelsz?! Menj ki!

- Nyugi már, csak arcot mosni jöttem - kamuztam gyorsan.
A gondolat, hogy Levi egy félig átlátszó, félig nem átlátszó ajtó mögött meztelenül van a zuhanyzóban, egyszerűen megőrjített.
Szívesen bementem volna hozzá.

- Ne szórakozz velem, inkább menj ki!

Arcot mostam, majd kisétáltam... volna, de megakadt a szemem a törülközőjén.
Ott lógott a kabin kinyitható ajtajától fél méterre. Magamat ismerve, nem gondolkoztam, lekaptam a fogasról, majd kimentem.
Nem szólt utánam, úgyhogy valószínűleg nem vette észre, és megnyugodott valamennyire.
Én pedig boldogan vigyorogtam, mert tudtam, hogy muszáj lesz kijönnie érte, ha nem akar a hajszárítóval megszáradni.
Leültem az ágyamra, és vártam.
Pár perc múlva meghallottam Levi ismét ideges hangját, ami most kicsit még idegesebbnek tűnt.

-Eren, ne csináld már, hol a jó francban van a törülközőm?! - még így is, hogy tuti haragszik rám, annyira aranyos a hangja.

- Lehet kint hagytad - válaszoltam egy huncut mosollyal az arcomon, de persze ezt Ő nem láthatta.

- Behoznád? - mondta egy picit talán kedvesebb hangnemben.

Biztos azt gondolja, hogy Ő felejtette kint.

- Húzd el a zuhanyzó ajtaját, akkor igen - annyira, de annyira kíváncsi voltam arra, milyen a ruha alatt.

- Mi van? - kérdezte döbbenten.

Odasétáltam a fürdőszoba zárt ajtajához, és reménykedtem, hogy hallani fogom, ahogy eltolja a kabin ajtaját.

- Tudok várni - sürgettem.

A mérgelődése után hallottam, hogy eltolta a zuhanyzó ajtaját.
Kapva az alkalmon benyitottam, és Levi tényleg ott állt, meztelenül, kezével takarva magát, és elpirulva.
A hajából csöpögött a víz, rá a vállára, majd onnan végigfolyt egészen a combjáig. Nem bírtam megállni, hogy ne kövessem a szememmel a vízcsepp útját, azon a szexi testen.
A bámulatból Levi hangja rángatott ki:

- Akkor ideadod? - kérdezte sokkal félénkebben.

Nem szóltam semmit, csak odanyújtottam neki a törülközőt, kiléptem az ajtón, és becsuktam.

Komolyan kell nekem ez a srác.

Eren x Levi ♥️💘💝👨‍❤️‍👨Onde histórias criam vida. Descubra agora