2.fejezet

364 44 0
                                    

Arra keltem fel, hogy a szobatársam vizet melegít. Tegnap estig takarított, és későn feküdt le.
Feltápászkodtam, és elindultam felé.

-Levi vagyok -nyomta a kezembe a forró bögre teát -Mi a te neved?

-Eren Jaeger. Ezt az első napon kellett volna megkérdeznünk egymástól. 

-Miért? Hogy leírd a listádra, hogy kinek segítettél? -forgatta meg a szemét.

-Majdnem, de mégse -mosoly kúszott az arcomra.

-Akkor? 

-Csak  hogy úgy aludhassak el, hogy tudom, hogy hívják azt, akit akarok -a végét suttogtam, de még épp hallotta.

-Mi?-kerekedett el a szeme, mire rámosolyogtam, és belekortyoltam a  teába. Letettem a bögrét, mikor kiüresedett, és elkezdtem öltözni előtte. Ilyenkor örülök, hogy  Mikasával járok edzeni. Izmos vagyok, és ahogy láttam, néha-néha idepillantott. Mikor felöltöztem, mosolyogva, nem is, inkább vigyorogva mentem ki a szobából. Arminékkal azt beszéltük meg, hogy a  nagy előadóteremnél találkozunk.
Már ott vártak rám, mikor megláttak integetni kezdtek, odarohantam hozzájuk, és ők megkérdezték, mit vigyorgok. Elmondtam nekik, hogy a szobatársam iszonyatosan jól néz ki, és hogy fiú . Armin meglepődött, Mikasa pedig mintha szomorú lenne. Igen, coming outoltam, már régóta terveztem, de valahogy most sikerült. Felszabadultnak éreztem magam, mintha egy nagy kő esett volna le a szívemről.
Aztán még beszélgettünk, de egy kis idő múltán szét kellett válnunk. Mindenki ment a saját dolgára. Én a hármas teremhez mentem, ott volt előadásom. Beültem a sorok közé. Egyre többen és többen jöttek be. Mellettem volt még egy szabad hely. A tanár is bejött, és elkezdte mondani, hogy miről fogunk ebben az évben tanulni . Művészettörténelem. A tanárúrnak olyan monoton hangja volt, épphogy nem aludtam be.
A következő előadások is így teltek, csak a többin nem éreztem késztetést,  hogy aludjak.  Órák után mentem is vissza a szobába, hátha ott van az a formás seggű törpe. Nem volt szerencsém, egyedül voltam.
Gondoltam addig összerittyentek magamnak valami ételt, mert éhezem. Az én "csodás" főzőtudásommal a zacskósleves mellett döntöttem.  Öt perc alatt sikerült egy nagyjából ehető valamit csinálnom. Mikor megettem elmosogattam. Korán bealudtam.
Hajnali egykor felébredtem arra, hogy Levi visszajött. De ahelyett, hogy az ő ágyába feküdt volna le aludni, odajött hozzám, és bebújt a karjaim közé.
Éreztem ahogy a szíve egyre gyorsul. Átkaroltam, mire ő megrezzent, aztán a fejét a mellkasomba temette. Egy kis idő múltán szuszogni kezdett.Olyan édes mikor épp nem beszél. Követtem a példáját, és én is álomra hajtottam a fejemet. 

Eren x Levi ♥️💘💝👨‍❤️‍👨Where stories live. Discover now