“Çocuklar.” Diyerek yanlarına ilerledi Selena. Açıkçası ben biraz çekimiştim.”Taylor yanımıza gelsene.” Ahh ne harika. Bu okulda haberler ne kadar da çabuk yayılıyor böyle.Cidden neyin içine düştüm ben böyle yaa.”Merhaba.” soğuk bir sesle yanlarına yaklaştım.”Merhaba ben Taylor. Yani adaşınım. Bak güzelim ben konuya direk gireyim. Umarım anlarsın.” Hah geri zekalı işte. Sanki ben salağım da anlamayacağım.”Burada nası desem işte bizim koyduğumuz kurallar geçerli.Zaten okul başkanıyım bana karşı gelmek gibi bi hata yapmazsın. Daha doğrusu yapamazsın.Aramıza hoş geldin.” Tanrım. Bu ne yaa. Eski okulumu özledim ben.Ama onlara boyun eğmem.”Ben kurallara uymam. Çünkü onları ben koymadım. Ben sadece kendi koyduğum kurallara uyarım.”aman tanrım. Bunları ben mi söyledim hem de böle tiplere. Sanırım öldürülmek falan istiyordum. Çünkü dıştan öyle görünüyorlardı.”Vay vaay. Birileri kafa tutuyor ha.” Arkadan bir ses ortaya attı kendini. Bunların adlarını bilmediğim için hepsine yakışıklı diyebiliyorum.Sadece işte çiban başları olan Taylor’ı biliyorum o kadar.”Stefan sakin ol dostum elbet bir yolu bulunur.” Demekki adı Stefan2mış Cidden çekiciydi. Onunla sevgili olmayı düşünebilirdim.Bu arada Selena hala nerdeyse ağzı kocaman açık bana bakıyordu.”Nee?”dedim Selena’ya.”Tatlım sohbetinizi bölmek istemem ama sen benimle gelmek zorundasın.” Taylor kolumdan tuttu ve beni çekiştirmeye başladı. Çok geçmeden bende direnmeye başladım. Yoksa okulda rezil olacaktım.”Bırak kolumu. Seninle gelmek zorunda değilim. Rahat bırak beni.” Cidden bugün okula bu düşüncelerle gelmemiştim ben. Acaba burada başka gidebileceğim bi okul yok muydu. Olsa iyi olur çünkü üstüne para bile verebilirim.”Sen çok çokk.” Lafı ağzında geveliyordu. Bu arada okulda tenha bir yere geldiğimizi söylemiş miydim.”Ben ne ?” gerçekten ne olduğumu merak ediyordum. Eğer bana sürtük vesaire bunu gibi bişey söylerse yumruğu suratının üzerine geçirmeye hazırdım.”Cesaretlisin.” Cesaretlimi. Tanrım benim nefret ettiğim halimi bu çocuk cesaretli görmüştü.”Hangi konuda?” ben sadece ona söylemem gerekenleri söylemiştim.”Daha önce bana kimse bu şekilde karşı çıkmadı.”Onları öldürürsün diye olabilir mi acaba bay bilmiş.”Hmm ben ilk oluyorum ne güzel bu tarihi kaydet bir yere ‘Bugün birisi hatta bi kız bana karşı geldi’ diye. Ve beni de unutmazsın böylece.”
Tarih kaydetmek bazen işe yarıyordu. Bende kaydediyordum.Kendimden biliyorum. Eğer o da denerse böylece kendini bi bok sanmaya devam etmez.”Neden konuşmuyorsun?”sadece susuyordu ve yarım ağız gülerek bana bakıyordu. Ve bişey daha bu çocuk giderek bana yaklaşıyordu.”Burası senin beni öpücüğünle susturman gereken yer mi?”Boyu benden uzun olduğu için eğildi ve yüzünü yüzümün hizasına getirip kahverengi gözlerini gözlerime dikti.Ha bide kafasını olumlu yönde ukalalıkla salladı. “Eğer bunu yapmaya kalkarsan fena olur.”Cidden beni öpmeyecekti değimli bu Taylor.
“Lanet olsun Selena sakin olamam.Ben bağırmasam neredeyse tecavüz edecekti bana.Sende gelme zaten yanımıza onun huylarını biliyormuşsun işte neden bizle gelmedin neden korumadın beni?”Sinirlerime hakim olamıyordum. Sırf orda beni öptü diye Selenayı’da alıp terk etmiştim okulu. “Nerden bilebilirim böyle olacağını. Daha önce hiç bi kıza böyle yapmamıştı.” Ben arabayı kullanırken o da yanımda oturuyordu.”Nasıl yani hiç bi kızı sorgusu altına almadı mı?” neredeyse eve gelmek üzereydik. Evet Selena’da bize geliyor. Zaten kendi evinde yalnız yaşıyormuş.”Hayır canım o her gelen yeni kişiye böyle yapar ama ilk defa bu şekilde bi kız öptü.”Of ya kahretsin. “Neyse tamam kapatalım bu konuyu.” Diyerek arabadan indim. Selena’da indi ve kapıları kitledim.”Eviniz güzelmiş.” Hayranlıkla eve balkıyordu. Bense burayı küçük bi kulübeden başka bişey olarak göremiyordum.”Öyle mi? Sağol.” Dedim ve kapıyı açtım.”Hadi gelsene.” Dedim ve içeriyi gösterdim. Enimle beraber içeriye girdi. “Anne nerdesin. Misafirimiz var.” Kesinlikle mutfaktaydı. Bana yemek hazırlıyordu ve okulda neler olduğunu öğrenmek için can atıyordu.”Mutfankayıııım.” diye seslendi ne dedim ben. Selena’yla beraber çantalarımız koltuğun üzerine bırakarak mutfağa yöneldik.”Hoşgeldiniz.”diye sevecen bir şekilde karşıladı annem bizi. “Iıı şey anne bu Selena. Okuldaki ilk arkadaşım ve biz biraz takılıcaz.Yemek yedikten sonra.” Annem yine güzel şeyler yapmışa benziyordu.”Merhaba Selena. Nasılsın?” annem sanırım onu sevmişti. Bunu beni kenara çekip kim bu diye sormadığından anlayabiliyorum.”Merhaba efendim. Sizinle tanışmak çok güzel.” Diye karşılık verdi Selena. Ah bir dakika unuttuğum bişey var. Benim annem ünlüydü değil mi? O yüzden Selena’nın heyecanlı bakışları üzerimizde. Bazen ne kadar da salak olabiliyorum öyle.
“Evet kızlar yemek hazır.” Annem bizi çağırıyordu.Gayet nazik bir şekilde.”Hadi gel.” Diyerek ayağa katlım ve Selena’yla beraber mutfağa girdik.Çünkü salonda oturuyorduk.”Anne bu kadar şey yapmana gerek yoktu.Kilo alıcam senin yüzünden.” Aslında bu tür konuşları takan o takıntılı kızlardan değildim ama karşımda neredeyse tepeleme doldurulmuş tabakları görünce şaşırdım.”Gerçekten gerek yoktu.” Diye ekledi Selena.”Hadi otur.” Beraber oturduk ve hem yemek yemeye hem de sohbet etmeye başladık.Annem bir arkadaşım ve benim konuştuğumuz sohbetlerden hiç haz almam doğrusu.iyiki Selena hakkımda o kadar çok şey bilmiyor.Yani anneme ispiyonlayacak kadar diyeyim.Bir keresinde buraya gelmeden önce eve arkadaşım geldi ve ona ne anlattıysam hepsini bir bir anneme söyledi.Anneme söylemeyeceğimden değil ama benden duyması gereken şeyler vardı içinde.Mesela o zamanlar bir erkek arkadaşım olduğunu.Ama geçmişte kaldı.”Taylor daha çok yemelisin.” Annem bana ve tabağıma bakıyordu.”Anne nerdeyse yarısını yedim yetmez mi sence ?”Bu sevgi gösterisi de nerden çıkmıştı.”Bende çok doydum teşekkürler.Zaten okulda da bir şeyler atıştırmıştım ben.” Diyerek yemeyi bıraktı Selena.”Tamam anne teşekkürler.Biz odamdayız bişey olursa seslenirsin.” Diyerek Selena’nında yemesinden faydalanarak odama çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trust Me
RomanceSaklama yeteneği yüksek olan, güçlü biriyim! Hatta gözlerimden yaşlar düştüğünde bile şu iki kelimeyi söylerim: "Ben iyiyim.."