Pov Indi
Mijn telefoon trilde maar ik ben te moe om te kijken wie het is.
Hij trilde opnieuw.
En opnieuw.
Ik kijk chagrijnig en moe naar me telefoon en klik op de thuisknop.
'06:32'
~oproep van 'DanoonDeKoe'~
"Wat de fuck ga jij bellen om half seven sochtends?!" Zei ik zeer chagrijnig.
"Ook goedemorgen."
"Wa moe je nou?" zei ik nog een klein beetje chagrijniger.
"Ik heb zojuist uit mijn vertrouwbare bronnen iets zeer bijzonders gehoord. Dus ik wil dat je nu je luie reet uit je bed trekt en naar school komt!" Daniek klonk heel enthousiast, wel een beetje raar want het is half seven sochtends.
Ik zuchte in de telefoon. "Sure." Ik hang op en ga rechtop in mijn bed zitten.
Ik open mijn whatsapp.
~12 ongelezen appjes van 'DanoonDeKoe' en 420 ongelezen appjes van 'what is life'~
Indi klikt op 'what is life' en ziet dat Tanja minimaal 300 foto's heeft gestuurd en scolled in een keer naar beneden.
Vervolgens klikt indi op 'DanoonDeKoe'
DanoonDeKoe:
INDI
INDI
inDI
HALLO
KOM ONLINE
ik heb leuk nieuws
fk slaapkop word eens wakker
INDI
JISOOS
waarom slaap jij altijd?
oke het is 5 voor half 7Ik bel je wel gewoon
U:
fy
DanoonDeKoe:
Kom nou maar gwn naar school!1!! 11!!!1!
U:
ja lulletje ik kom al
omw
<>
Ik parkeer me fiets in de fietsenstalling en loop naar de ingang van het schoolgebouw.
Eenmaal binnen zie ik Daniek, Iris en Freek zitten en ik loop op ze af.
"Ahh Indi! Eindelijk!" Zegt Daniek en ze stormt op me af. Iris en Freek lopen achter haar aan mijn richting op.
"Nou? Wat is zo belangrijk dat ik hier zo vroeg moest zijn als we eerste uur vrij hebben en ik lekker lig te slapen?"
"Er komt een nieuw meisje bij ons in de klas!"
"Leuk. Mag ik nu weer gaan?" Ik kijk Daniek dood in de ogen en het nieuws deed helemaal niks met me.
"Wacht! Dat is nog niet alles!" Roept Daniek en ze pakt mijn arm. Ik draai om en kijk haar aan. "Ze is een lesbo," vervolgd Daniek en er verschijnt een grijns op haar gezicht.
"Ew," zeg ik met een walg op mijn gezicht.
"Precies! Die willen wij hier niet. Dus we gaan er eens even fijn voor zorgen dat ze weer oprot," zegt Iris die achter Daniek haar rode bos krullen vandaan komt.
"Hoe weet je dit?"
"Ik heb zon mijn maniertjes," zegt Daniek met een domme grijns op haar gezicht. "Hoe heette ze nou ook alweer? Isa? Inas?"
"Isis," verbeterd Freek.
"Ohja Isas!" schreeuwt Daniek.
Freek zucht door de domheid van Daniek.
Laat me iets vertellen over mijn vrienden.
Als eerste is daar Daniek. Mijn beste vriendin. Op haar oude school werd ze gepest omdat ze rood haar heeft maar op deze school bijt ze van zich af en is iedereen bang voor haar, maar eigelijk is Daniek ontzettend dom. Zegmaar de blonde van de groep. Maar dan met rood.
Dan is daar Iris. Ze is het langste mijn vriendin en laat altijd precies weten wat ze denkt en vind. Als ze zin heeft maakt ze mensen helemaal kapot. Gewoon omdat ze dat leuk vindt.
En dan nog Freek. Freek is niet alleen veel te slim maar hij is ook nog eens de populairste dude op deze school. Hij speelt voetbal en heeft altijd alle meisjes aan zich geplakt.
Samen zijn wij het populairste groepje op deze school en is iedereen bang voor ons. Mensen doen vaak wat we willen en zelf leraren durven geen opmerkingen te maken. Waarschijnlijk komt dat omdat mijn vader ontzettend rijk is en al meerdere keren heeft gedreigd de school aan te klagen met een van de beste advocaten. Want ja ik ben een princes. Of course.
Als iets ons niet aanstaat zorgen wij dat het ons wel aanstaat.
Dus dit nieuwe 'Isis' meisje gaat grote problemen krijgen.
--
HALLO
dat was de eerste chaptee wow.
Be ready voor een isis in de volgende chapter. Dit wordt wild.
Oke bye.
Sorry voor typos btw laat maar effe weten als je ze ziet.
JE LEEST
Sorry! {insi ff}
FanfictionWat gebeurd er als het populairste homohatende meisje en het vriendloze minstpopulaire meisje van een school tegen elkaar aanlopen en er gevoelens onstaan? Geen. Goed. Plan.