2

93 7 34
                                    

Pov Isis

Ik loop door de gangen van mijn nieuwe school. Voor me loopt een leraar de me de weg wijst naar mijn lokaal.

Volgensmij heet hij mr Boon maar ik weet het niet honderd procent zeker. Want ja, wie heet er nou meneer Boon.

"Hier zit je nieuwe klas met je nieuwe mentor," zegt hij en klopt op de deur van het lokaal.

Hij loopt naar binnen. Ik aarzel even en loop achter de man aan en sta voorin de klas met alle ogen op me gericht. Sommige een aardige blik en andere een dodelijke staar.

Behalve één meisje. Ze heeft paars middellang haar en kijk uit het raam. Ze neemt duidelijk geen moeite om te kijken wie ik ben.

"Dit is Isis, jullie nieuwe klasgenoot. Wees aardig!" zegt de man en loopt weer gouw het lokaal uit en laat me alleen achter voorin de klas.

"Hallo Isis! Ik ben je nieuwe mentor meneer Milan. "Vertel eens iets over jezelf."

"U-uh... Ik ben Isis Janssen-" de klas begon te giechelen, ik keek verward om me heen. 'Had ik iets verkeerds gezegd?'

"Ik heet ook Janssen, wat grappig," zegt de leraar lachend.

"Oh haha."

"Isis ga maar aan de tafel naast Indi zitten," Hij wees naar het meisje met de paarse haren waar een plekje vrij was.

Het meisje staarde naar de leraar alsof ze hem elk moment in de grond kon trappen van woede.

'Fuck'

Ik liep naar de tafel en ging naast het meisje zitten die fors de andere kant op keek.

De hele les was er een ongemakkelijke stilte. Tot ze naar me toe draaide en me voor het eerst aankeek.

"Dus? Jij bent een pot?" vraagt ze niet echt aardig en ik schrok een beetje van de vraag.

"Hoe kom je daarbij?"

"Vertrouwbare bronnen."

"Als je bedoelt dat ik op vrouwen val inplaats van op mannen, dan ja," zeg ik en probeer de situatie minder ongemakkelijk te maken door er niet te moeilijk over te doen. Ik had zo een vraag niet verwacht op de eerste schooldag en al helemaal niet van een meisje zoals haar.

"Ew," zegt het paars harige meisje en kijkt naar me met een gezicht alsof ik poep ben.

"Wat is er vies aan? Het is nou niet zo dat ik een relatie met jou zou willen ofzo."

"En waarom dan wel niet?" Vraagt ze aangevallen. Ze was vast niet gewend om afgewezen te worden. "Niet dat je me kan krijgen anyways," zegt ze terwijl ze truttig naar voren kijkt.

"Ik was ook niet van plan moeite in je te stoppen," ik kan de aangevallen blick op haar gezicht zien. Ik vind het eigelijk best grappig hoe een homohatend meisje zo aangevallen kan zijn bij mijn afkeuring.

"What ever," zegt ze en kijkt weer uit het raam.

~~~~~

Wow deel 2

Dope

Indi: taetaesbitchi
Isis: SaltySsnake

Sorry! {insi ff} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu