Onbekend: hi
Ik negeer het volledig want ik heb geen zin in kuthanen. Ik kijk lekker verder naar het goede progamma waarin een man een andere man wil doen maar het niet tegen de vrouw zegt want drama. Super leuk.
Er volgt weer een appje. Maar ik heb nog steeds geen zin.
Het programma is afgelopen en ik besluit Ploin uit te laten. Het is mooi weer dus dat kan prima.
Eenmaal aan de lijn sloebert Ploin de slak lekker achter me aan. Het is sloom beesie maar ik ben het gewend. Want al mijn vrienden zijn ook sloom.
Eenmaal aan gekomen op de hoek trilt mijn telefoon weer. 'Godverdomme hou je pleuris bek,' zeg ik zacht. Wat eigelijk niet had gehoeven want er woont toch niemand in dit dorp.
Ik kijk op me telefoon en zie dat het ditkeer niet van het onbekende nummer is maar van Florence.
Florns:
Hey pik ben je levend
Kom spelen ik verveel
HALLO KUTHOER ben je ergodverdomme doe effe normaal ik kom al pik
Ik loop 2 straten verder en ben bij Florence. Dan heb je meteen ook wel het hele dorp gehad want het is ongeveer evengroot als een dode rups.
Ze gooit de deur open en ik storm naar binnen "heb je eten?'
"Nee ik heb nooit eten."
"Jij mag ook naar de tief"
"Sorry kerol."
we zitten een poosje op bed niks te doen tot ik weer een appje ontvang van het onbekende nummer.
Onbekend nummer:
Sorry!
"Wie is dat?" vraagt Florns.
"Weet ik niet vast een kuthoer," zeg ik terwijl ik me gordelroos krab en het vervolgens bij Florence haar gezicht hou want zo kut ben ik wel.
"Stuur iets terug dan lul"
"Nee ik doe dat later wel ik moet nu echt ploin terugbrengen en sla geven dus vlieg op."
"Wtf Indi dit is mijn huis vlieg zelf op," zegt Florence woest.
Ik stond op en vloog de deur uit samen met Ploin de slak.
————————-
Groetjes.
JE LEEST
Sorry! {insi ff}
FanfictionWat gebeurd er als het populairste homohatende meisje en het vriendloze minstpopulaire meisje van een school tegen elkaar aanlopen en er gevoelens onstaan? Geen. Goed. Plan.