Capitolul 3

18 2 0
                                    

    Drept cine se crede el ? de ce apare atunci cand vrea el ? de ce nu ne lasa in pace ? a ales alta viata , de ce se mai afla la mine in minte ? 
Ma doare , de ce ma doare ? de ce ma urasc ? de ce ma invinovatesc ? de ce sunt asa slaba ?
 Ajung la scoala cu ochii inca in lacrimi , vad totul in ceata , la cat de impiedicata sunt primul lucru pe care il fac este sa ma lovesc de un piept masiv....

- Uitete pe unde mergi ciudato , de ce toata lumea imi spune ca sunt ciudata ?

- Sa ma scuzi , spun in graba fara sa privesc de cine m-am lovit si aleg sa fug in baia scolii , ma privesc in oglinda si observ ca sunt chiar o ciudata , ochii rosii de la plans , cearcane , pe mana stanga taieturile ascunse de bandana ce o port , tot ce arata frumos pe mine sunt hainele pe care mama ma obliga sa le port pentru a arata mai femenina . Daca ar fi dupa alegerea mea....dar imi iubesc mama si fac orice pentru un zimbet de al ei .

   Ajunsa in clasa , orele trec atat de greu iar eu nu sunt atenta nici la un cuvant ce se vorbeste aici ,aud sunetul de slavare , aleg sa chiulesc de la ultimile 2 ore si plec spre casa .
     * In coltul strazii de langa casa  aud tipete , strigate de ajutor , inima imi bate atat de repede si se face atat de mica , nu imi mai simt picioarele ,sunt ca un cub de gheata , in mintea mea trec acei ani plini de urlete , de lovituri  , durere ...
Portile deschise , usa deschisa din bucatarie se aud aceste tipete , alerg in bucatarie si ceia ce vad ma depaseste...mama sta intr-un colt al camerei iar acel monstru o loveste , tot ce fac in acest moment este sa il lovesc in cap cu vaza in care se aflau nelipsitele flori ale mamei , acesta cade jos . O iau pe mama de mana si plecam de acasa .

In parcul in care stateam si plangeam ambele , trece un domn care se aseaza langa noi...

- Va ajut cu ceva , intreaba acesta...il privesc si ii observ in ochi acea sclipire care in ochii tatalui meu nu am vazuto vriodata atunci cand o privea pe mama .

- Stefan ?? spune mama  cu durere in glas 
- Doamne , Ana ce ai patit ?
Aceasta o cuprinde pe mama o ajuta sa se ridice si i mi face semn  sa mergem , urcam in masina lui destul de frumoasa , mama nu se opreste din plans ... opreste langa o casa , ne conduce in interiorul acesteia , ne ofera cate o cafea 

   - Stefan , ea este Catrin fiica mea mai mica , spune mama 

- Incantat sa te cunosc Catrin 

- Si eu , multumesc pentru cafea 

- Catrin , spune mama cu vocea stinsa , Stefan este primul meu iubit ne cunoastem de la gradinita si am fost impreuna pana in ultimul an de facultate .

- De ce v-ati despartit , intreb curioasa , Stefan e un barbat foarte frumos .
- Tatal tau avea o obsesie pentru mine , ma ameninta ca il va omora pe Stefan daca nu ma casatoresc cu el .

- Deasta ai renuntat la mine fara sa imi explici ceva , intreaba stefan cu lacrimi in ochi ?

Mama se ridica si merge si il ia in brate , apoi ma priveste si i mi spune :
- Tatal tau avea o obsesie pentru femei , mereu avea pe cine dorea , era un barbat frumos , rece , si misterios , oricare tipa ii cadea in plasa si se mai zvonea ca este sef ai unei bande ilegale , m-am casatorit cu el pentru a nu le face rau parintilor mei si lui Stefan  spune aceasta cu lacrimi in ochi..

    - Acum ca sunteti impreuna dupa atatia ani , ai grija de mama , respecto , iubestio asa cum acel monstru nu a stiut sa o faca vriodata , spun cu lacrimi in ochi , dupa atat timp o vad pe mama fericita , merg si ii cuprind .

A doua zi dimineata , mama ma anunta sa-mi fac bagajul ca plecam intr-o tara noua , intr-un nou oras , pentru un nou inceput , eu si fratele meu suntem atat de fericiti pentru ea . 





HEEEI ! Vreau o parere , daca va place spuneti-mi ceva , vreau sa stiu daca sa scriu mai departe , vreau sa stiu daca doriti sa  imi cunoasteti trairile , sentimentele . Va rog .


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Orașul în care m-am pierdutWhere stories live. Discover now