54 (bebelan~)

302 19 17
                                    

Khai X Moon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Khai X Moon... still Wip....(malas~)

Btw, for my readers information....

Eh jap. Malaih pulak tulis dalam english... maklumlah, sis bukannya fasih dalam bahasa penjajah tu. Bukan apa, bahasa ibunda sendiri pun tak mantop lagi.... bahasa kaum senegara pun tak learn habis2 lagi~ Bahasa semua negara di asia pun masih tak tahu lagi...

Banyak sungguh alasan aku...

Ifan: Dah tak reti speaking tu cakap jelah -_- Banyak songeh...

Me: He'olah... sukati den ler...

Kalau korang perasan dalam citer EA ni sis tak setuju ship yg berkenaan, (antaranya):

ZassMoon

ChrisIman

JetAlicia

JetRoza

Dan yang seangkatan dengannya...

Dan... errrr... apalagi ek? Oh ya ship2 yg agak pelik (I mean ya...oi... )

Apa yang korang mungkin tak perasan ialah sis tak menyokong ship yang wataknya sama teras...

Lebih kepada sis rasa tak sesuai sebab warnanya nanti tak cantik...

Maklumlah, sis ni pelik sikit. Ship tu kalau nak cantik, warna dua watak tu perlu sepadan....

That's why sis buat ship Chris dan Roza semata-mata untuk elakkan ship 'ter'shipkan Chris ngan Iman...

Lagipun... diorang sesuai apa~

Kekadang bergantung pada perwatakan diorang.... macam Rudy dan Iman

(Oh ye... ship Rudi n Alicia tu terhasil sebab kekadang tengok muka diorang bila berhadapan sesama sendiri sangat lawak...dan lawak itulah yang jadi sweet)

Nasib baik Ali ngan Alicia memang dah lain teras.... hhehehehe... jadi takde masalah sangat.

So, konklusinya... cara sis ship berbeza dengan anda semua~

Ada kalanya Sis bertanya pada 2 orang kawan sis yang minat Gempa gak.... kenapa boleh minat dia?

Dan jawapan yang sangat klise sis dapat...

"Dia comel... hensem... bertanggungjawab~"

"Dia comel sangat... dia kuat dan bertanggungjawab..."

Bila dengar jawapan diorang perkataan bertangungjawab tu diperoses menjadi perkataan lain dalam otak sis... ia menjadi... 'acah caring' dengan elemental lain...

Dan mulalah terbayang ship2 yang takleh bla antara para elemental lain dengan Gempa...

Ewww....

Sis pernah ditanya oleh kawan sis yang lain kenapa minat Gempa?

Jawapan sis, "Aku minat kat dia dari awal... waktu adik2 aku sibuk pilih Hali ngan Tau... aku dapat Gempa jer... (macam terpaksa jer?)

Tapi yang menyebabkan aku makin minat kat dia part ep bbb series yang ada robot pango tu... muka dia terpaksa menjawab soalan dan ditinggalkan Hali dan Tau tu sangat lawak....

Kesian giler muka.... hahaha... serius memang takleh bla."

Well, maklumlah... sis ni always pelik.

Bak kata kawan sis.... 'istimewa'~

Ok, thanks baca kisah panjang lebor sis nih.... mungkin korang ada yang SKIP jer...

My Artzz... (BBB, EA and others) [C]Where stories live. Discover now