62

227 20 3
                                    

My twin oc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

My twin oc...

.

.

.

.

.

.

.

Meh sini dengar citer skit...

Sis ada seorang kawan ni... yang kenal sejak 7 tahun...

Masalahnya time tu dia tak beberapa gemar dengan satu perangai sis... macamlah time tu sis suka sangat kat dia... lol.

Dan sekarang kami berkawan... macam tak percaya je kan?

sis ada satu masalah... iaitu asyik terjatuh (selalunya kat tangga... apahal dowhh??)

Dan, dia hanya mampu menggelakkan sis... baru tolong angkat lepas 30 saat habis gelak...

walauapapun, kata2 dia yang paling tak guna "Kau ni asyik jatuh sebab graviti tertarik kat kau."

Dan sis hanya mampu tersenyum sambil membalas teori dia, "Well, aku kan popular. Mesti semua benda nak tertarik pada aku."

"Heh, memang pun. Sebab tulah kau asyik jatuh. Hati-hati... nanti jatuh lagi. Hahaha~"

Dan sis akhirnya tak mampu membalas. Alah... kekadang sis menang berbalah ngan dia. Kekadang bagilah dia peluang...

Keh, enough cerita pasal dia.

.

.

.

.

Korang perasan tak? Dalam cerita BbbG n EA, hero diorang mesti ada masalah kan?

Ali: Ofkoslah... siapa je yang tak ada masalah?

Bbb: Hmm... betul2! Semua cerita mesti ada masalah baru masuk klimaks.

Keh...

Tapi kalau nak dibandingkan 2 orang hero ni... Ali is the worst!

Ali: Huwwatt???!! Aku?!

Yelah... kalau Bbb dia cuma bermasalah dengan diri sendiri...

Macam... gaduh dengan diri sendiri... buat hal pun sebab diri sendiri... lebih kepada, semua masalah tercetus dari diri sendiri.. (mungkin sebab dia berpecah 7)

Tapi, Ali... kau bermasalah dengan orang lain. Dengan Alicia, Rudy... dan... err... ramai lagi.

.

.

.

.

Tapi takleh nafikanlah... hero walau teruk macam mana pun gerenti ada fans punya..

Sebab last2 kebaikan diorang akan ditonjolkan juga...

Huh, good side konon...

Ali: Eleleh... jeles lah tu~ Kitorang kan hero-hero malaya...

Bbb: Uwu~

Me: Ngek! Ah, sudahlah...

Bbb: Nama pun hero kan? Mestilah kena baik.

Readers: *nod*

Ali: Marilah... cari masalah kalau cakap ngan dia lama2... *Rangkul leher Bbb* Dia tu bukannya waras sangat pun.

Bbb: Oh yeke?

Me: Cith!!! Dasar IKAN!!! Sini kau!!!

Apa salah ikan??? ~(v3v)~

My Artzz... (BBB, EA and others) [C]Where stories live. Discover now