Prolog

450 18 0
                                    

Ahoj jmenuji se Amy Stoessel je mi 15. Mám hnědé dlouhé vlasy, ale už jsem pokusila blond, fialovou ai krátké vlasy. Jsem celkem malá a hubená. Měřím 166cm. Mám bratra Francisca a je o rok starší. Když jsem byla malá a chodila jsem tak do 3. Třídy chtěla jsem se stát herečkou a tanečnicí. A bydlím v Buenos Aires.

Přítomnost
Zrovna jsem nedávno narazila na casting tak jsem si řekla, proč neskusit. A dnes přišel ten den naposledy jsem si zkusila svůj tanec a písničku a kousek úryvku textu který mám zahrát. Vydala jsem se na casting. Popadla mě nervozita. Pokud by to vyšlo což je šance jedna ku milionu. Tak bych mohla být herečka ve filmu kde se hodně tančí a to miluju. Došla jsem před halu kde se má casting odehrávat. Vešla jsem dovnitř a spatřila hodně lidí. Sakra to nedám. Měla jsem číslo 75. Po asi půl hodině zkoušení choreografie jsem si odpočinula. Po pár minutách mě už zavolali.
A: dobrý den jmenuji se Amy Stoessel. Je mi 15 let a miluju tanec a herectví.
Al:můžete začít
Řekl Alendrajo. Měli před sebou cedulky s jmény. Sálem se rozezněla píseň end Of time. Dotančila jsem a oni mi podali papír s textem. Přišel tam jeden kluk se kterým jsem měla hrát.
A:ahoj jsem Amy.
R:já Ruggero
Al:můžete začít.
A:neopušetěj mě Matteo prosím zůstaň se mnou.
R:né Karol pokazila sis to. Proč ses s ním líbala?
A:ne Matteo nebylo to tak pochop to
R:není co chápat.
Al:tak šlo vám to ale neuspěpli jste. Ruggero k tobě by šel nějaký casting na zpěváka. A k tobě Amy na tanečnici.
A:Ok děkuji zkusím to.
Přišla jsem domů a hned si vzala notebook a hledala casting na tanečnici. Áá bingo po hodině hledání jsem našla casting. Odehrává se zítra opět tady ve městě. Tak choreografii mám takže pohoda. Šla jsem se osprchovat a umýt hlavu. Došla jsem zpět do postele už ve svém pyžamu. Ráno mě vzbudí budík a já si jdu udělat snídani protože chvátám na casting. Udělala jsem si vajíčka. Poté jsem si šla pro tašku. Přijdu na jiné místo než včera. Dnes jsem na řadě poslední. A to bude na dlouho číslo 105 sakra. Tak jsem tam jen čekala. Dala jsem si kafe a nějaké jídlo. Konečně jsem na řadě. V porotě sedí tři lidi. A na sedadlech dalších pět. Ale byla tma takže jsem neviděla.
P(porotce):tak jak se jsmenujete?
A:jsem Amy Stoessel. A je mi 15let.
P:dobře.
Začala jsem tančit a sakra okno. Zapoměla jsem ke konci kroky. Ale nic jsem nedávala najevo a improvizovala. Nakonci se rozezněl potlesk. Já se usmála. Jeden kluk přišel za porotcem a něco mu řekl.
P:Ok dnes kolem desáté večer vám pošleme jestli jste postoupila nebo ne.
A;ano děkuji nashledanou.
P:nashle.

My best boy (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat