Det var roligt!

18 0 1
                                    

Nästa morgon
Jag vaknar upp i ett rum som inte är mitt jag tittar bredvid mig och Jimin tror jag han hette sovde. Han är så gullig. Du vet att det är fult att stirra på personer säger Jimin och öppnar sina ögon och ler. Jag titta ner för jag började rodna. Du är söt när du rodnar säger Jimin. Sluta säger jag för det är pinsamt. Nej säger Jimin. Var det skönt? Frågar Jimin. Det var skönt och roligt säger jag. Ska du följa med ner till hotellfrukosten? Frågar Jimin. Ok säger jag.

V perspektiv
Jag vaknar upp och tittar runt fast det är inte mitt rum. Godmorgon säger Loren. Godmorgon säger jag. Jag tittar på henne och ler. Vad? Frågar Loren. Inget säger jag. Kom vi går ner säger Loren. Ok säger jag. Ska jag göra amerikanska pannkakor eller svenska pannkakor? Frågar Loren. Svenska för jag har aldrig testat det säger V. Ok säger Loren. Hur lärde du dig de? Frågar jag. Har en bästa vän som är svensk säger Loren. Är det alla som bor här på den bilden? Frågar jag. Ja du kan gå och se vad de heter säger Loren. Vänta bor ni med Tinashe? Frågar jag. Ja folk tror först att det bara är en bild från nån meet and greet säger Loren. Hur träffade ni Tinashe? Frågar jag. Vi alla var på audition till nya dansare till Tinashe säger Loren. Aha ok säger jag.

Emma perspektiv
Jag vaknade av att det luktade pannkakor. Jag går ner till första våningen och går in till köket och ser Loren med en kille. Hej Loren säger jag. Hej Emma säger Loren. Emma träffa V, V träffa Emma säger jag. Hej V säger jag. Hej Emma säger V. Vad gör ni? Frågar jag. Svenska pannkakor säger Loren. Girll i teach you how i do it säger jag på skoj och börjar hjälpa Loren. FRUKOSTEN ÄR KLAR! Ropar jag. Alla kommer från alla random håll. Vart är Tinashe? Frågar Sasha. Vet it hemma hos nån kille säger jag och vickar på ögonbrynen. Alla börjar skratta. Just det ni har inte träffat V säger Loren. Vi kan börja med Sasha säger Loren. Sasha, Kylie, Malu, Danielle och Becky G säger Loren. Hej säger V. Hej säger alla tjejer förutom jag och Loren. Loren och V går upp och jag börjar diska. Jag ringer Tinashe
T=Tinashe E=Emma
T-Hej
E-Hej
E-Hallå! Du måste hem vi ska nu göra hela mixen med kläderna.
T- Ok kommer om 20.
E-Hejdå! Älskar dig puss puss.
T- Hejdå! Älskar dig puss puss.
Efter det så la jag på. Byt kläder till danskläder ropar jag. Alla springer ner och jag ser att Loren och V kysser varandra innan han går. Gurll your flirty säger jag till Loren. Sluta säger Loren och skrattar. Vi bytar om och väntar på Tinashe tills hon är klar. Klar säger Tinashe.

V perspektiv
Jag kysser Loren innan jag går hem. Hon är vacker, nej V du är en player. Jag har fått ett meddelande från BTS gruppen.
Rm-Alla möts hos mig
Jag ser meddelandet och går till Rm (Rap monster). Jag är framme och går in i Rms hus. Varför skulle vi samlas? Frågar Jungkook. Awards säger Rm. Ok säger vi. Vi ska uppträda med våra två senaste låtar säger Rm. Alltså Anpaman och Fake Love säger Jin. Ok säger vi och åker till vår danssal.

Jimin perspektiv
Vilka dick ligg? Frågar jag. Jag och V räcker upp våra händer. Jag fick nästan men sen så skulle hon och hennes kompisar gå säger Jungkook. Vilka? Frågar J-hope. Tinashe säger jag och Jungkook tittar på mig och flinar. Hon är svår, hur? Frågar Jungkook. Hon var blev full helt enkelt säger jag. Aha då är det enkelt för då så är hon den galnaste människan säger Jungkook. V? Frågar Jin. Loren säger V. Var hon bra? Frågar Suga. Bästa säger jag. Samma sak här säger jag. Men hon bor med Tinashe och andra tjejer säger V. Aha så det var det hon mena med sina kompisar säger jag. Hon var skit bra på att dansa säger jag. Hon är dansare säger Suga och ger mig blicken är du dum i huvudet. Alla börjar skratta fast Suga skrattar såklart inte. Min med säger V. Vi är framme så vi går ut. Vi går in och visar våra band. Vi går in till vårt dansrum och börjar öva. Vår manager kommer in och ger oss våra kläder. Ska vi typ ha genomskinliga kläder? Frågar jag. Dem är vita väldigt genomskinliga säger Jungkook. Tinashe ska uppträda säger J-hope. Hennes kompisar är säkert hennes dansare säger Rm. Ja sant för båda hade samma stil säger Jungkook. Vi tittar på ett Tinashe uppträdande och V säger att det är Loren och alla det andra tjejerna. Min telefon börjar ringa och det är Kai.
K=Kai J=Jimin
K-Tja!
J-Tja!
K-Jag kommer till Awards.
J- Tack bror.
K-Ingenfara
J-Hallå! Jag måste gå
K-Ok ses
J-Ses
Jag la på och gick till killarna. Vem? Frågar Jin. Kai säger jag. Han kommer säger jag. Ok säger killarna. Vi börjar öva mer och går och dushar och sen så går vi till vår make-up artist och sånna saker och fixar oss. Vi sätter på våra kläder. Jag ser att det står Tinashe på en dörr och knackar. Kom in hör jag Tinashe säga. Jimin! Säger Tinashe och gör sin sminkning. Har it du make-up artist? Frågar jag. Vi behöver inte säger jag och ser alla tjejer sitta i soffan med sina mobiler. Loren så du bara vet så är V nånstans säger jag. Var? Frågar Loren. I vår Lounge om han inte har gått säger jag. Vilken? Frågar Loren. BTS säger jag. Tack säger Loren och går. Du är snygg viskar jag i Tinashes öra. Hon börjar le. Stör inte mig det kommer förstöra sminket säger Tinashe. Det kna jag inte med en såhär snygg Tinashe viskar jag. Jimin sluta säger Tinashe och kysser mig istället och jag kysser tillbaka.

Kylie perspektiv
Jag skulle precis fråga Tinashe en sak men ser henne kyssa Jimin och jag slår löst till Sasha och pekar. Hon tittar och gör så att alla tittar. Jag hade hörlurar i så jag hör inte nåt. De kysser varandra väldigt länge. Hallå vi ropar skaffa ett rum på 1.2.3. SKAFFA ETT RUM säger vi och Jimin och Tinashe skrattar och Tinashe gömmer sig för hon tycker det är pinsamt och forsätter med sitt smink. Jag går ut säger Danielle.

Danielle perspektiv
Jag letar efter en dörr där det står BTS.  Jag hittar rummet och knackar. Kom in säger en röst som jag känner igen från festen. Jag öppnar dörren och ser Loren med V och ser Jungkook. Jungkook säger jag och kramar han.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 18, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Mr.Cheater (swedish)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz